|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tullan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 16:10 |
hej jeg har internet explorer 7 men kan sgu ik helt finde ud af det !! oppe i højre hjørne der hvor man søger så har jeg så gjort så det er google som standart søge side men jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man får det på dansk altså at den åbner en dansk google side istedet for en engelsk side ! nogen der kan hjælpe ? |
|
ey !
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
det er vist kun Google UK der understøtter det i Explorer 7! Den søger ihvertfald hos co.uk...
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
OT: Må jeg ha' lov at anbefale Firefox med IE Tab (gratis udvidelse).
Den kan konfigureres, som du vil, og så kan den bruge IE til at rendere de sider, som er lavet så dårligt, at det kun er IE, der kan læse dem ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Synes nu Google fungere meget godt på dansk, også i Explore 7, her. Har du prøvet at ændre til dansk undre "Instillinger".
|
|
PV
|
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Tryk på "find flere søgemaskiner" Åbn google.dk i et nyt faneblad. Skriv TEST med store bogstaver i søgefeltet. Kopier url,en ind i kasse hvor der står url: i Name: kan du evt. skrive google dk tryk på install og vælg som standard søgemaskine. Så skulle den være der.
|
|
![]() |
|
Tullan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
hvor kan jeg hente det program måske skulle lige prøve det |
|
ey !
|
|
![]() |
|
![]() |
det må jeg sige tak !!! |
|
ey !
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Firefox kan hentes her: http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/
IE Tab kan hentes her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419 men gør det fra Firefox... Den bli'r du glad for! Venligst Søren |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Desperationen er begyndt at melde sig hos Microsoft. Nu tilbyder de også IE7 til kunder med piratkopierede Windows XP versioner. Alt tæller! ![]() ![]() ![]() Men Firefox rules! |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den er god ![]() Det, der imidlertid gør den bedre, er mulighederne for addons: https://addons.mozilla.org/da/firefox/browse/type:1 Venligst Søren |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Var Firefox ikke kun "guld" dengang IE ikke havde tabs samt minimal sikkerhed? Var tidligere hardcore Firefox bruger pga. tabs og sikkerhed.. men skal ærligt indrømme jeg bruger kun IE7 i dag pga. den har alt hvad jeg skal bruge. Gider ikke bruge noget andet bare for handlingens skyld... |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Firefox extensions - det har IE ikke. Derudover er Firefox bedre til at overholde W3C standardene (selvom det stadig er et problem, at folk udvikler til IE i stedet for at checke W3C). Redigeret af JesperLund - 08-Oktober-2007 kl. 01:09 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |