|
Internet hotspot på iPhone, til alm. bærbar? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, både på min android telefon og på hendes iPhone, slukker den selv Internetdelingen, hvis den ikke har været i brug et stykke tid (10-20 minutter måske). Så hvis man vil bruge det igen, skal man ind og aktivere Internetdelingen / hotspot igen.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Jorgen E ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 36 |
||
Apple har altså nogen gange nogle kryptiske måder at forklare ting på - eller rettere forsøge. Internetdeling er én dem og det er svært helt at gennemskue, hvad der foregår. Har selv en iPad der har brugt iPhone som forbindelse. Der er det let at styre på Android ved at aktivere eller deaktivere Hotspot.
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Jeg er enig. Jeg var ikke hjemme i lørdags og det er min fornemmelse at min kone ikke fik brugt sin iPhone som hotspot, selvom jeg havde forklaret hvordan hun skulle tænde for det. Og om aftenen da jeg kiggede, så selvom indstillingerne så rigtige ud så, så det ikke ud som om det virkede. Men på Android er det meget nemt at gennemskue, hvordan man skal sætte det til, tænde for det osv.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
||
Er det svært at gå ind i indstillinger -> internetdeling og slå øverste slider til eller fra?
Idet jeg bruger det tit (både til iPad og til pc, når jeg ikke har mit 4G modem ved hånden), har jeg det som regel altid slået til. Klaus
Redigeret af KlausDM - 29-Juni-2023 kl. 06:30 |
|||
![]() |
|||
||
Nej selvfølgeligt ikke, når man først har fundet ud af at det er der det skal gøres. Men er der ikke også en ting mere man skal gøre lidt nedenunder det - eller måske kun til at begynde med. Men anyways det er (lidt) ligemeget nu, fordi vores nye 1000/100 bredbånd er kommet op at køre (kører ca. 920/120). Så det er fint nok. :-)
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
||
Nej det er et spørgsmål om vane. Det hedder noget forskelligt, og begge navne er lige rigtige. Og Internetdeling/ Hotspot skal ikke stå åbent, for så kan andre logge på og bruge din forbindelse.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
||
Nej de kan da ej! Man har jo en kode på.. |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
||
Har man det når det går gennem tlf? Og hvad er det for en kode?
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Den står på telefonen under internetdeling! Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
||
Ja, og du kan selv bestemme koden. Klaus
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |