|
Internet, manglende tilgang |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Shanix
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja, derfor vil jeg gerne finde noget der siger de ikke kan begrense trafikken så meget på et bredbånds produkt. så jeg kan få "normal" tilgang uden at skulle betale 60 kr mere om mnd.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan så få via Telefonnettet, men da du der kun kan få en lav hastighed er det jo ikke nogen god løsning. Er der mulighed for Fiber hos dig.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til den pris forstår jeg det bedre. Betal de 60kr og få hele produktet. |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek om yderside adressen du ser på din router/modem er den samme som du ser på myip.dk. Hvis det er to forskellgie så er du offer for dobbelt nat |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Betal nu bare de 60 kroner ekstra
Du kan også vælge at få en TDC linje, en 40/10 koster "kun" 289/måned hos dem..... Det er dyrere og langsommere end det du har nu - og har også lukket for visse porte! Klaus |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det jo undersøgt hvad der kan leveres via Telenettet, og det er kun 10/1, stort set ubrugeligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
reslfj
Guld medlem Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er intet der hedder normal adgang, der er intet krav til, at du skal leveres nogen form for bredbånd * Du er en deltager i den frie konkurrence på bredbåndsmarkedet. Du har den markedsopgave at finde det bedste produkt til dine opgaver til den bedste pris. Det kan fint være, at du slet ikke vil købe noget og så er det også OK for os andre borgere. Omvendt er leverandører af bredbånd frit stille mht. til, at levere det de kan på din adresse, og til den pris** de ønsker at sælge til. Det kan være de ikke kan eller ikke vil levere, og så er det også OK. Leverandørerne er deltagere i den frie konkurrence på bredbåndsmarkedet, der skal prøve at finde en pris, som du og i det mindste nok andre vil betale, og som kom dække omkostningerne og lidt overskud. Du må aflægge den 'pysse-nysse, jeg er en stakkels, hjælp mig samfund' holdning og blive et normalt voksent menneske, der deltage på normal vis i et åbent samfund inkl normal kundeadfærd. Lars * Der er endnu et krav om at TDC skal levere en fastnet telefon/ISDN forbindelse, men det har du jo allerede mulighed for. Bor du i et af 207 postnumre, skal TDC sække 99.8% af alle boliger, sommerboliger og firmaer med 10Mbit 4G udendørs (evt. 3G) ** TDC er pålagt nogle maksimale engros priser på xDSL og på internet over kabel-tv, men ikke nogen leveringspligt til private. |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har to muligheder.
Betal 60 kr. mere og få adgang udefra. Skift til en anden udbyder, der kan levere det ønskede. Valget er dit. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |