|
Internet på Pioneer SC-LX 83 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2015 kl. 13:30 |
Hej med jer alle
![]() Meget længe sinde jeg har været her inde sidst, men nu står jeg IGEN med en Pioneer der ikke vil på internettet. Jeg kan simpelt hen IKKE komme videre med at få min receiver tilsluttet netværket. Jeg går ind i menuen Internet Setup Den står til DHCP On Alle felter med subnet osv er udfyldt korrekt. Jeg trykker OK Den spørger om jeg vil "Apply settings" og jeg bekræfter.... Så kommer flg. billede op og låser derefter. A/V RECEIVER Network Setup Applying Settings _______________________________ Og så sker der ellers ikke mere. Har googlet, skrevet til Pioneer, søgt og spurgt, men ikke fundet løsningen. Er der nogle der kan hjælpe??? |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |