|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() Sendt: 19-December-2006 kl. 14:29 |
|
Jeg har længe haft en drøm om at kunne surfe på nettet på mit TV i stedet for på en Flemming |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Lyder som en drøm. Nej det kan ikke lade sig gøre. Det kræver en PC eller et mediecenter, som jo også er en PC. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvorfor skulle det ikke være muligt at embedde en web browser som Firefox eller Opera i en router? Jeg ved ikke om produktet findes, men jeg kan ikke se at det skulle være teknisk umuligt. Der findes allerede routere med indbygget Bittorrent klienter, så du kan downloade direkte til dit TV (og dermed adgang til verdens største VOD marked på thepiratebay.org, eller det mere autoriserede BT VOD koncept som www.bittorrent.com er ved at skabe). |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Teknisk set er det vel muligt, du kan jo også gå på nettet via en mobil telefon. Problemet med at indbygget en WEB browser i en router, er vel at den så også skal understøtte en masse plug-ins som konstant skal opdateres. Hvis du f.x. ønsker at benytte din web-bank via din router browser så vil du sikkert få problemer osv.... |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() |
|
Jeg har ikke noget ønske om at downloade til mit TV, kun surfe. Bliver det mere simpelt af den grund? Flemming Redigeret af fltk - 19-December-2006 kl. 15:27 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg synes ikke at min Firefox (på PC) konstant skal opdateres, men både din PC og din (hypotetiske) web router, eller knap så hypotetiske BitTorrent router, er jo forbundet til internettet, så opdateringen er triviel... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Der skal vel også en mus og et tastatur til, eller een eller anden form for redskab der gør, at det overhovdet er muligt at bevæge sig noget som helst andet sted hen, end på opstartsbilledet
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
"Surfe" er ikke speciel veldefineret. Både Lynx og IE kan bruges til at surfe på en PC, men i forhold til IE vil der være en masse sider, som du ikke kan se (ordentligt) med Lynx Så er der plugin-problematikken, som Lahan rejser. Vil du kunne afspille Flash video, Quicktime, Real, WMV, etc.? Jeg aner som sagt ikke om det er lavet allerede. Google kan nok give dig svaret... |
||
|
||
![]() |
||
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
|
Hej... Var en bærbar PC ikke en mulighed??? En ældre model hvor skærmen er defekt. Søg på "dba" eller andre steder. |
||
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Nintendo Wii kan (når opdateringen kommer) så kan man pege med controlleren og derved vælge bogstaver til adresserne..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har allerede en fuldt funktionsdygtig bærbar, men det var for undgå at skulle have den startet op stående på sofabordet. |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
fh2126 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
kan man ikke det med det nye fibernet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |