|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 12-Maj-2007 kl. 23:53 |
Hej jeg har et problem med youtubes uploader. Problemet er at den bare ikke virker ordentligt.
Hvis jeg prøver at uploade et klip, starter den i 2-3 sek at køre med 1500-3000 kb/s, for derefter at gå helt i stå. Min normale download/upload hastighed er 100 - 220 kb/s, det svinger meget. Problemet er kommet indenfor de seneste 2 måneder. Jeg kører på trådløst internet. Tror det er noget med ''Linksys''. Hilsen Lasse. P.s det er mig der uploader tak for i aften klippene hvis har set dem..:) Youtubesite:www.youtube.com/22kkk 22kkk'' står ikke får KKK, bare så i ved det... |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Så er emnet flyttet til PC Hardware og software. Velkommen til forummet ...Ole PS: Jeg kan desværre ikke svare på spørgsmålet, jeg håber, at du får svar nu, hvor det er flyttet til det rette under-forum. |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hvis du skal udelukke din egen forbindelse, kan du lave en hastighedstest: TDC - Test din hastighed
Hvis du har mistanke til din egen router eller øvrige setup, vil jeg foreslå dig at benytte et kabel i stedet for den trådløse forbindelse. Det lyder dog lidt mærkeligt, hvis det skulle være en begrænsning i din router, eftersom du faktisk får mulighed for at uploade. Mit bud er en (sikkert midlertidig) begrænsning hos youtube... I øvrigt er det ikke unormalt, at fx. IE rapporterer en meget høj upload/downloadhastighed i begyndelsen. Den falder hurtigt til et realistisk leje, men hvad årsagen til dette er, ved jeg ikke. Venligst Søren |
|
![]() |
|
snulli ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej Vi har også problemer med at den hakker i videoerne... nøjagtigt som Lasse. Vi har dog "alm." netværk.. ikke trådløs. Men kan det være at man skal have hurtigere bredbånd for at det så virker ???? Vi har kun 256/108... hilsen Snulli og Co. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |