|
Internetudbyder råd søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2013 kl. 15:05 |
|
Vi overvejer at opsige vores tv pakke ved yousee, men så kan vi ikke have yousee internet.
Til vores iPad brug, kan vi sagtens nøjes med mobilhotspot. Men de månedlige gb er hurtigt brugt, hvis man skal se noget på fx dr nu. Søger råd om en god udbyder, der kan levere internet til en fornuftig pris. Pt er månedsvis for tv og internet ca 350 kr. Kan det overhovedet gøres billigere? Redigeret af aerik - 08-Juni-2013 kl. 15:05 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er fx Fullrate. Det er ADSL via telefonstikket.
12/1 Mbit for 199 pr. md. Tv med egen antenne er gratis. Redigeret af Brixen - 08-Juni-2013 kl. 15:10 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Det var en ide, så skal jeg bare lige have oprettet telefonstikket igen. Ledningerne burde stadig være der, men stikket er nedlagt. Signalet her er så svagt, at jeg med stueantenne ikke kan fange tvsignaler. Er prøvet før. Og vi må ikke montere antenne på altanen :) |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
|
Det er det samme her. Ingen signal, så der er kun Stofa til tv her. Jeg er også begyndt på Stofa bredbånd, da Fullrate kun kan trække 12/2 her, og den hastighed er for dyr hos Fullrate. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Egentligt underligt, at man ikke længere kan trække noget med en stueantenne. Ikke mange år siden jeg sad i folkeskolen og så en håndboldkamp med en gaffel som antenne :)
Må lurer på, om jeg ikke skal montere telefonstikket og nøjes med at kunne se dr fra en computer, indtil der kommer noget til Apple tv så man kan se dr der :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |