|
Internetudbyder/Squeezebox duet |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
FlemmingenP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:36 |
|
Hej med jerDe sidste 7 måneder har jeg haft 4G modem med tilhørende router, som min faste og eneste internetforbindelse i hjemmet. Det skal være slut nu. Gider ikke bøvlet og udfaldene. Nu spørger jeg så, om I kan anbefale udbydere, som leverer en forbindelse og router som giver mulighed for spotify og alt det smarte og selvfølgelig en stabil squeezebox duet musikafvikling. Grunden til jeg spørger skyldes, at jeg synes at have læst, at nogle udbydere ikke tillod forskellige tekniske ting, som jeg ikke kan forklare, hvad er af den simple grund at jeg ikke ved en skid om det. Jeg bor i København
Med venlig hilsen og god sommer Flemming
|
||
Med venlig hilsen
Flemming |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du vil ikke få nogen problemer, med nogen internetudbyder med det brug du beskriver.
|
||
![]() |
||
FlemmingenP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
|
Det lyder godt, men hvad kan jeg få brug for, som ikke alle udbydere leverer? Ved godt det lyder som en dumt spørgsmål.
|
||
Med venlig hilsen
Flemming |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Ved ikke om der er nogen som decideret ikke leverer det, men der er nogle udbydere som ikke er så glade for at man sætter f.eks. FTP servere og lignende op - Langt hen ad vejen drejer det sig dog nok mere om hvor meget data man flytter. |
||
![]() |
||
|
Tak, men kan du sige mig, om de trådløse routere som medfølger er fine nok til formålet?
|
||
Med venlig hilsen
Flemming |
||
![]() |
||
|
Nu har jeg i sagens natur ikke prøvet alle trådløse routere/internet udbydere - men de ting du beskriver, er helt almindelige hverdags ting som alle bør kunne. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |