|
Interstellar |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvordan er det med dolby atmos biografer på fyn ?
Vil jo gerne se filmen i bedste udgave !
|
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
Så må jeg se at komme i imperial igen, for den AMC Prime bio jeg besøgte i US var en fantastisk oplevelse, aldrig har jeg hørt en film med så mange detaljer i lyden, bare alene den måde talen bliver gengivet på er så underlæben falder ned omkring knæene, i øvrigt er det subwoofere der sidder i stolene.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Kan det anbefales at se den i Aarhus? Umiddelbart kan jeg ikke helt se, om biograferne i Aarhus er helt up-to-date med lyd- og fremvisningsteknologien.
|
|||
![]() |
|||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
||
Det var lige præcis den jeg så. :)
|
|||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Jamen, det kan du vist heller ikke undgå. Så vidt jeg ved, så vises den slet ikke digitalt i Imperial. De har den kun på 70mm.
|
|||
![]() |
|||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
||
Så den også igår i Atlas biograferne i Rødovre Centrum (i øvrigt rigtig god biograf). Det var en "Nirvana" forestilling hvor der bliver skruet op for lyden.
Det var for højt for min smag, men filmen er rigtig god selvom den varer så længe, kan klart anbefale den. Synes Matthew McConaughey spiller super i den film. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Matthew McConaughey har udviklet sig til en af vor tids bedste skuespillere. Skulle man ikke have troet når man så hans roller/film for år tilbage... Prøv f.eks. at se ham i 'Mud' eller den helt fantastiske Tv serie 'True Detective'.
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Og Dallas Buyers Club, ej at forglemme :)
Har stadig Mud til gode dog, men regner med at tage den her i weekenden. |
|||
![]() |
|||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
||
Den skal ses. Har en kammerat der lige har set den iaften, og han gav den topkarakter på alle punkter........
|
|||
![]() |
|||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
||
Smagssag, men synes sgu mud den stinker lidt
|
|||
![]() |
|||
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
||
Jeg så den i Cinemaxx - fed lyd, desværre har jeg ikke prøvet med atmos endnu.
|
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
||
Jeg har netop fundet ud af, at flmen slet ikke er mixet i Atmos, så hvis man ser den i en Atmos sal, er der blot tale om matrixet Atmos 😣
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |