recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Interstellar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Interstellar

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 18:01
Hvordan er det med dolby atmos biografer på fyn ?
Vil jo gerne se filmen i bedste udgave !
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Imperial har ikke buttkicker, gudske tak og lov for det. Men da de åbnede efter ombygningen sidste år skrev Dolby at det var verdens største Atmos setup og sal til dato.
Så må jeg se at komme i imperial igen, for den AMC Prime bio jeg besøgte i US var en fantastisk oplevelse, aldrig har jeg hørt en film med så mange detaljer i lyden, bare alene den måde talen bliver gengivet på er så underlæben falder ned omkring knæene, i øvrigt er det subwoofere der sidder i stolene.  
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 21:17
Kan det anbefales at se den i Aarhus? Umiddelbart kan jeg ikke helt se, om biograferne i Aarhus er helt up-to-date med lyd- og fremvisningsteknologien.
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Jeg så den i Imperial.

Fedt. De viser den nemlig med Atmos. Og på 70mm film i øvrigt, fremfor digitalt.

Det var lige præcis den jeg så. :)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 03:32
Jamen, det kan du vist heller ikke undgå. Så vidt jeg ved, så vises den slet ikke digitalt i Imperial. De har den kun på 70mm.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 10:35
Så den også igår i Atlas biograferne i Rødovre Centrum (i øvrigt rigtig god biograf). Det var en "Nirvana" forestilling hvor der bliver skruet op for lyden.
Det var for højt for min smag, men filmen er rigtig god selvom den varer så længe, kan klart anbefale den. Synes Matthew McConaughey spiller super i den film.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Synes Matthew McConaughey spiller super i den film.

Matthew McConaughey har udviklet sig til en af vor tids bedste skuespillere. Skulle man ikke have troet når man så hans roller/film for år tilbage...

Prøv f.eks. at se ham i 'Mud' eller den helt fantastiske Tv serie 'True Detective'.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Matthew McConaughey har udviklet sig til en af vor tids bedste skuespillere. Skulle man ikke have troet når man så hans roller/film for år tilbage...

Prøv f.eks. at se ham i 'Mud' eller den helt fantastiske Tv serie 'True Detective'.
Og Dallas Buyers Club, ej at forglemme :)
Har stadig Mud til gode dog, men regner med at tage den her i weekenden.
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 22:33
Den skal ses. Har en kammerat der lige har set den iaften, og han gav den topkarakter på alle punkter........
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Og Dallas Buyers Club, ej at forglemme :)
Har stadig Mud til gode dog, men regner med at tage den her i weekenden.
Smagssag, men synes sgu mud den stinker lidt
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2011
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 19:57
Jeg så den i Cinemaxx - fed lyd, desværre har jeg ikke prøvet med atmos endnu.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 16:47
Jeg har netop fundet ud af, at flmen slet ikke er mixet i Atmos, så hvis man ser den i en Atmos sal, er der blot tale om matrixet Atmos 😣
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu