|
Intet billede på gammel Sony TV |
Besvar |
Forfatter | |
MLS
Bruger Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Marts-2020 kl. 19:23 |
Jeg har problemer med at få et gammelt Sony type KDL-26T30 Bravia Digital Color TV til at vise kabeltv.
Jeg kan fint scanne kanaler ind, men når jeg forsøger at få dem vist, så får jeg beskeden: "Ingen video", og der er hverken lyd eller billede fra udsendelsen (men derimod apparatets statusbillede). Hvis jeg skifter til teksttv, får jeg både kanalens lyd og det korrekt tekstbillede. Kanaloversigten er også helt ok med lyd fra den markerede kanal. Kan jeg gøre noget for at få apparatet til at fungere som selvstændigt tv, eller skal jeg nøjes med at bruge det sammen med en ChromeCast, som fungerer ganske udmærket?? /MLS |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke finde noget om det, men det er af ældre dato, og det kunne tænkes at det ikke har MPEG4. Du kan jo prøve om der kan modtages DR kanalerne fra egen antenne, hvis ikke, så kan det ikke længere bruges til andet end som Monitor.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg googler specs, ser det ud til at dit tv kun understøtter mpeg2. Se Radiomandens indlæg ovenfor.
Denne boks med et HDMI kabel løser dit problem. Redigeret af Mufti - 11-Marts-2020 kl. 19:44 |
|
MLS
Bruger Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til begge!
Manualen viser, at der kun understøttes MPEG2. Den foreslåede boks ser ud til at være en overkommelig løsning. /MLS |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |