recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intet internet - YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intet internet - YouSee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Intet internet - YouSee
    Sendt: 12-Marts-2012 kl. 15:44
Var det kun mig, som ikke havde internet fra YouSee igår, fra kl. ca. 10:00 stykker og hele aftenen?  Jeg fejlmeldte det hos YouSee ved ca. 16-tiden igår eftermiddags, og lige nu fungerer det som det skal (Aars)
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 16:14
Postnummer 2700:
Jeg mistede mit internet omkring kl. 18.00 igår og havde da jeg tog på arbejde i morges intet internet. Jeg kan fortsat ikke pinge min IP adresse, så går ud fra det stadig er nede.
I mit område har de dog skrevet at de har lavet noget opdatering som skulle være afsluttet her kl. 15.00, så måske det virker når jeg kommer hjem...
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 16:29

Det er nu blevet oplyst på driftstatus-siden, at der har været lukket indenfor de sidste 7 dage. Har nu fået købt en "Back-up", i form af et SIM-kort til mit mobile bredbånd, så jeg fortsat kan gå på nettet ved nedbrud..

Redigeret af turbo2 - 12-Marts-2012 kl. 16:30
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu