|
Intet internet - YouSee |
Besvar |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 15:44 |
Var det kun mig, som ikke havde internet fra YouSee igår, fra kl. ca. 10:00 stykker og hele aftenen? Jeg fejlmeldte det hos YouSee ved ca. 16-tiden igår eftermiddags, og lige nu fungerer det som det skal (Aars)
|
|
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Postnummer 2700:
Jeg mistede mit internet omkring kl. 18.00 igår og havde da jeg tog på arbejde i morges intet internet. Jeg kan fortsat ikke pinge min IP adresse, så går ud fra det stadig er nede.
I mit område har de dog skrevet at de har lavet noget opdatering som skulle være afsluttet her kl. 15.00, så måske det virker når jeg kommer hjem...
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nu blevet oplyst på driftstatus-siden, at der har været lukket indenfor de sidste 7 dage. Har nu fået købt en "Back-up", i form af et SIM-kort til mit mobile bredbånd, så jeg fortsat kan gå på nettet ved nedbrud.. Redigeret af turbo2 - 12-Marts-2012 kl. 16:30 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |