|
Intet nyt fra mig, men..... |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se, det gør jeg skam også, og stadigvæk med min snart 12 år gamle Fabia. Det sker ikke så ofte, jeg kan bare ikke lide store indkøbscentre. Vi er forskellige, og sådan er det bare. Redigeret af Hother - 26-Oktober-2019 kl. 22:16 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den sammenligning giver jo ingen mening. Man køber et topprodukt og går meget op i indstilling/kalibrering for at få den mest korrekte billedgengivelse (hvor billedgengivelsen er "hoved-kvaliteten"). Samtidig bruger man så zoom og skærer en større andel af billedet fra.... Hvordan giver det en "korrekt billedgengivelse og hvordan hænger det sammen med at billedgengivelse, havde max fokus? Men man skal da gøre præcis som man har lyst til! Så har man lyst til at købe den dyreste OLED skærm, for at bruge den som dør i brusekabinen, skal man da bare give den gas (men man må nok forvente lidt undren over valget...) Ps. Parkerer i øvrigt selv helst lidt "ensomt", hvis det er muligt...
Redigeret af thor-thor - 27-Oktober-2019 kl. 15:36 |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |