|
Intet signal på DR3, K, Ultra, Ramasjang, Folketin |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv om du kan låne en boks og prøv med den. Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvordan er det lige, har Føtex eller Bilka en DVB-T box?
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Nu strammer du den da vist.
Skal vi også vise dig, hvor Bilka ligger i Vejle ?
![]() Hvis du endnu har en gammel DVB-T/MPEG-2 boks, kan den muligvis godt tune til kanal 44 - mux2 - og vise signal og signalkvalitet (men naturligvis ikke fårstå/oversætte MPEG-4 eller AAC-lyd)
Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Overhovedet ikke, det er et spørgsmål til jer der ved alt. Jeg tjekker ikke ud hvor jeg kan få den slags boxe, så længe jeg har en der virker. Men undskyld jeg spurgte...
|
|
![]() |
|
Man må kunne få en billigere box til at prøve med
|
|
![]() |
|
Anyway, nu er alle 8 kanaler present :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |