|
Intet svar fra Google Support? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det ER det desværre, når enhver PC leveres med Intrnet Explorer... Braset kan uden varsel stoppe med at virke!
|
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
|
Prøv evt.
Delete browsing history. Close IE8. If you are using a bookmark or favorites to access Google search, delete it and set a new one the next time you open Google after being sure to X out of the blue bar if it appears. Restart computer. Ellers ville jeg manuelt ændre søge engine til Google, se her: https://support.google.com/websearch/answer/464?hl=en&ref_topic=3037075 |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Hvad med at droppe Gmail? Så er du også fri for at Google scanner din email igennem og målretter reklamer efter din personlige korrespondance.
J |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Hvilke reklamer? Hvis man bruger ét program til at stoppe den slags, så er det jo ikke noget problem. De kigger jo også på de sidder du surfer på og danner sig den vej igennem et overblik over hvilke ting du interesserer dig for. Medmindre du stopper alle de cookies som de sender i hovedet på dig. Men hvis man endelig skal se reklamer, så er det da bedre at få målrettet reklamer. Det er næppe alle mænd som synes reklamer for trusseindlæg er spændende.
Redigeret af Cyberguyen - 17-Januar-2015 kl. 18:15 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Du har ret. Men jeg syntes der er stor forskel på, om de kigger med når man surfer og ens epost. Der er et par tricks du kan udføre under surf, men i din email, der har de fat om klodserne på dig. Du kan ikke gøre noget. Jeg sætter selv stor pris på at min email er hosted i Danmark og ikke underlagt Nevadas lovgivning. Jeg har to venner der har fået hijacked deres Gmail konto. De har ikke kunnet bevise at den var deres, så den er lukket og alt deres data er bare væk. (Det var den med "Jeg er i London og min pengepung er stjålet. Send venligst 2000 kr så jeg kan komme hjem") Det var mest et hint til trådstarter om at der er alternativer til Gmail, gratis eller til en beskeden betaling. J Edit: Stavefejl Redigeret af Jwin - 17-Januar-2015 kl. 21:01 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Når jeg importerer favoritter fra IE til Chrome, vises de i en mappe
Hvordan får jeg dem til at erstatte bogmærkerne øverst i Chrome? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |