|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() Sendt: 22-Februar-2007 kl. 18:33 |
Hej Jeg har kontaktet recordere.dk for at tilbyde fælleskøb af nogen produktgrupper, men har ikke fået noget svar. Hvem kan man kontakte her på siden hvis man synes man har noget at tilbyde? Redigeret af ij6210 - 07-Marts-2007 kl. 09:20 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Lars vil jeg mene !!
|
|
![]() |
|
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Ja det lyder rigtigt - "Håber det er de nye Panasonic fjernsyn .... |
|
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ved ikke om du har brugt nedennævnte side, da du kontaktede dem, men ellers er her indtil flere muligheder. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=160&zoneid=6 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Har fået svar nu. Det er desværre ikke Panasonic fjernsyn, det kan jeg dog måske alligevel finde en løsning på. |
|
![]() |
|
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Hvis du kan noget med panasonic, så fyr op for det |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
ja der er vist riiimelig mange desperate sjæle herinde der tørster efter pana!! så der går du ikke helt galt i byen
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Hvad tænker du på der? Du handler med mobiltelefoner ![]() ![]() Ej, hvis du har nogle forbindelser eller noget må du da sige til. Men jeg tror recordere.dk selv henter tilbud når der skal arrangeres fælleskøb. Men det kan da være det efterhånden er blevet så stort at forhandlere står i kø for at sælge en ordentlig røvfuld varer :D |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
håber at forhandlerne liiige vil smide prisen en kende mere ned når vi nu er SÅ mange købere af det samme tv. de kan self ikke sætte det så meget ned så at de mister på det men håber det bliver tæt på!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Man er altid velkommen til at kontakte redaktionen via kontaktsiden, hvis man har noget godt at byde på, men man må være instillet på at der kan være en svartid. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, jeg var måske lidt utålmodig. Årsagen til min henvendelse var først at jeg så der havde været fælleskøb af navigationsprodukter, og jeg kunne fx sagtens få arrangeret et fælleskøb af den nye Garmin Nüvi 670, Mio C710, Navigon etc., og når jeg tænker på hvor tekniske folk er herinde kunne der også være nogen der var interesserede i fælleskøb af fx. PDA-mobiler, som HTC og Qtek modellerne, eller blot almindelige mobiltelefoner. Inden svarene kom skete der så det, at mit firma nok også får LG produker i folden - jeg ved endnu ikke ret meget om LG's tv og recordere - jeg forventer dog at de har nogen interessante high end produkter, så det kunne også være noget til fælleskøb. Panasonic kan jeg desværre ikke klare, selvom det er mit foretrukne mærke i recordere og tv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |