recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intet svar fra rec.dk (har fået svar nu)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIntet svar fra rec.dk (har fået svar nu)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Emne: Intet svar fra rec.dk (har fået svar nu)
    Sendt: 22-Februar-2007 kl. 18:33

Hej

Jeg har kontaktet recordere.dk for at tilbyde fælleskøb af nogen produktgrupper, men har ikke fået noget svar. Hvem kan man kontakte her på siden hvis man synes man har noget at tilbyde?

Redigeret af ij6210 - 07-Marts-2007 kl. 09:20
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2007 kl. 18:41
Lars vil jeg mene !!
Til top
Jasper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2007 kl. 19:14

Ja det lyder rigtigt -

"Håber det er de nye Panasonic fjernsyn ...."

Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2007 kl. 19:45

Hej.

Ved ikke om du har brugt nedennævnte side, da du kontaktede dem, men ellers er her indtil flere muligheder.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=160&zoneid=6

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 00:51

Har fået svar nu. Det er desværre ikke Panasonic fjernsyn, det kan jeg dog måske alligevel finde en løsning på.

Til top
munken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 05:08

Hvis du kan noget med panasonic, så fyr op for det , jeg har det som en dag i byen hvor man er desperat....ligemeget hvordan panasonic kommer frem, sålænge det kommer < =text/>

Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 13:19
ja der er vist riiimelig mange desperate sjæle herinde der tørster efter pana!! så der går du ikke helt galt i byen hvis du kan komme med et godt tilbud ville du blive dagens mand i skysovs! (og hvem vil ikke det??!)
Til top
Ivanovich Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af ij6210 ij6210 skrev:

Har fået svar nu. Det er desværre ikke Panasonic fjernsyn, det kan jeg dog måske alligevel finde en løsning på.

Hvad tænker du på der? Du handler med mobiltelefoner Du ved måske hvor containeren med de nye modeller står

Ej, hvis du har nogle forbindelser eller noget må du da sige til. Men jeg tror recordere.dk selv henter tilbud når der skal arrangeres fælleskøb. Men det kan da være det efterhånden er blevet så stort at forhandlere står i kø for at sælge en ordentlig røvfuld varer :D
Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2007 kl. 19:15
håber at forhandlerne liiige vil smide prisen en kende mere ned når vi nu er SÅ mange købere af det samme tv. de kan self ikke sætte det så meget ned så at de mister på det men håber det bliver tæt på!
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2007 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af ij6210 ij6210 skrev:

Hej

Jeg har kontaktet recordere.dk for at tilbyde fælleskøb af nogen produktgrupper, men har ikke fået noget svar. Hvem kan man kontakte her på siden hvis man synes man har noget at tilbyde?

Man er altid velkommen til at kontakte redaktionen via kontaktsiden, hvis man har noget godt at byde på, men man må være instillet på at der kan være en svartid.
Det kan også være vi lige skal bruge tid på at overveje tilbuddet og se hvordan markedet er for et givent produkt.  Og det er jo langt fra alle tilbud vi takker ja til.  Der skal være noget i det for brugerne og det skal ligge inden for hvad vi kalder Fælleskøb og det skal være relavant.

Min i det hele taget så havde jeg ca 39 Recordere.dk relaterede mails her til aften, efter jeg kom hjem fra mit arbejde.  Hvis de skal gennemgåes seriøst alle sammen så tager det lidt tid Embarrassed (Og jeg er sikker på Lars har mange flere mails end jeg).

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 09:24

Ja, jeg var måske lidt utålmodig.

Årsagen til min henvendelse var først at jeg så der havde været fælleskøb af navigationsprodukter, og jeg kunne fx sagtens få arrangeret et fælleskøb af den nye Garmin Nüvi 670, Mio C710, Navigon etc., og når jeg tænker på hvor tekniske folk er herinde kunne der også være nogen der var interesserede i fælleskøb af fx. PDA-mobiler, som HTC og Qtek modellerne, eller blot almindelige mobiltelefoner.

Inden svarene kom skete der så det, at mit firma nok også får LG produker i folden - jeg ved endnu ikke ret meget om LG's tv og recordere - jeg forventer dog at de har nogen interessante high end produkter, så det kunne også være noget til fælleskøb.

Panasonic kan jeg desværre ikke klare, selvom det er mit foretrukne mærke i recordere og tv.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu