Kampus skrev:
BigRaj skrev:
Hej Recordere.
Så er det atter tid til at spørge jer alle til råd.
Jeg kunne godt tænke mig, at min biograf (når jeg engang er færdig med at bygge den) starter op med min egen intro trailer. Fx med en intro på 1-2 minutter efterfulgt at en af DTS eller THX lyd trailerne. Men hordan gør jeg lige det? Kan man lave det sådan at ens biograf bare altid starter op med det lige meget hvilket medie man så skal se filmen fra (BD,DVD, wdtv eller htpc)
venlig hilsen
Raja |
Det er ikke meget du viser af dit nye bio-projekt i kælderen??? |
Kampus, det kommer. Jeg er slet ikke begyndt på selve rummet endnu. Det er for koldt :-) Jeg har brugt den seneste måned til halvandet på at sætte mig ind i denne spændende verden og på at købe hardware. Indtil videre har jeg fået købt BD, SR, Alle højtalere, DVDO Edg og PS3 til Bio'en. Mangler kabler, projektor og lærred. Og så skal rummet gøres klart. Regner med det bliver noget ligende det BowieColl lige har begravet i det hus han solgte. Det er i hvert fald sådan jeg gerne vil have det skal se ud.
Det jeg har købt er:
SR:Onkyo TX-SR876
Højtalere:
Front: Dali Concept 8
Center: Dali Concept Center
Side : Dali Concept 2
Bag : Dali concept 2
Sub : Dali SWT 12
Scaler : DVDO Edge
BD: Pioneer BDP-LX71
Er det ok eller?? Hvad synes du om det setup. På projektor område overvejer jeg Epson EH- TW3600. (3200 udgår snart).
Fortæl endelig hvad du umiddelbart synes om valg af hardware.