recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Introtrailer til bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIntrotrailer til bio

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Hej Recordere.

Så er det atter tid til at spørge jer alle til råd.
Jeg kunne godt tænke mig, at min biograf (når jeg engang er færdig med at bygge den) starter op med min egen intro trailer. Fx med en intro på 1-2 minutter efterfulgt at en af DTS eller THX lyd trailerne. Men hordan gør jeg lige det? Kan man lave det sådan at ens biograf bare altid starter op med det lige meget hvilket medie man så skal se filmen fra (BD,DVD, wdtv eller htpc)

venlig hilsen
Raja
Det er ikke meget du viser af dit nye bio-projekt i kælderen???Tongue
Til top
joni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 15:38
Jeg anvender selv MediaPortal til min HTPC. Under denne er der et felt hvor man kan afspille custom filer inden en hvilken som helst film startes, som f.eks. en intro.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Hej Recordere.

Så er det atter tid til at spørge jer alle til råd.
Jeg kunne godt tænke mig, at min biograf (når jeg engang er færdig med at bygge den) starter op med min egen intro trailer. Fx med en intro på 1-2 minutter efterfulgt at en af DTS eller THX lyd trailerne. Men hordan gør jeg lige det? Kan man lave det sådan at ens biograf bare altid starter op med det lige meget hvilket medie man så skal se filmen fra (BD,DVD, wdtv eller htpc)

venlig hilsen
Raja
Det er ikke meget du viser af dit nye bio-projekt i kælderen???Tongue
Kampus, det kommer. Jeg er slet ikke begyndt på selve rummet endnu. Det er for koldt :-) Jeg har brugt den seneste måned til halvandet på at sætte mig ind i denne spændende verden og på at købe hardware. Indtil videre har jeg fået købt BD, SR, Alle højtalere, DVDO Edg og PS3 til Bio'en. Mangler kabler, projektor og lærred. Og så skal rummet gøres klart. Regner med det bliver noget ligende det BowieColl lige har begravet i det hus han solgte. Det er i hvert fald sådan jeg gerne vil have det skal se ud.  
Det jeg har købt er:

SR:Onkyo TX-SR876

Højtalere:

Front: Dali Concept 8

Center: Dali Concept Center

Side : Dali Concept 2

Bag : Dali concept 2

Sub : Dali SWT 12

Scaler : DVDO Edge

BD: Pioneer BDP-LX71

Er det ok eller?? Hvad synes du om det setup. På projektor område overvejer jeg Epson EH- TW3600. (3200 udgår snart).

Fortæl endelig hvad du umiddelbart synes om valg af hardware.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 16:05
Ja hvis du ingen varme har på, kan jeg godt forstå det kniber. Jeg er bare nysgerrig efter at se hvordan du griber det an. Og så er jeg sikker på at der er mange der gerne vil følge tilblivelsen af en dedikeret biograf. Vi går jo allesammen og ønsker os en RIGTIG biograf, men er som regel begrænset af plads eller penge eller partner, eller alle tre på én gang TongueLOL

Redigeret af Kampus - 22-Februar-2011 kl. 16:06
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 21:29
Giver Kampus ret, bare man havde mere plads. Men ja, ser frem til at se dit biograf. 
Gerne flere billeder, så det er man kan følge bygge projektet.
Fede højtaler du har fået købt Wink
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu