recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Inventar til hjemmebiografen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Inventar til hjemmebiografen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Inventar til hjemmebiografen
    Sendt: 06-September-2013 kl. 08:34
Et tip fra AOK.dk

"Nordens største biograf, Imperial, er ved at undergå en kæmpe forvandling og er lige nu lukket helt ned og rippet for alt inventar. Men det er ikke for evigt, at der vil være lukket.  Den 25. september genåbner den store sal med en ny og forbedret oplevelse.

Biografen får både ny og forbedret 3D-lyd, et større lærred med 40 % større billede og 1.002 spritnye biografsæder

[..........]

Men mange af de gode sager fra det gamle Imperial skal ikke gå til spilde. Så søndag d. 15. september kan man gøre sig et kup på et stort filmloppemarked.

Her sælges der ud fra gemmerne i Nordisk Film Biografer. f.eks. sælges ægte biografstole fra Imperials sal, film-merchandise, biografhøjtalere, plakater og meget mere.

En række privatpersoner vil også stille op og sælger alt fra sjældne, originale filmplakater til gamle Stjernetegnsfilm og Star Trek-figurer."

Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 22:50
"... forbedret 3D-lyd..."

Ja de får sgu Dolby Atmos! Det glæder jeg mig godt nok til at høre!
Til top
luv.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Denmark
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér luv.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 23:26
Det spiller ganske udemærket. Næstved bio har det allerede;-)
Livet er skønt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu