recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Investering - Soundbar. Yamaha eller...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Investering - Soundbar. Yamaha eller...

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:22
Denne tråd kan måske hjælpe dig videre: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121367&title=bedste-soundbar

De sidste 3-4 sider er nok ligegyldige for dig men ellers omhandler denne tråd også med soundbar 
Hilsen Frederik :)
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Hej...

Jeg har igennem noget tid overvejet, om der skal investeres i en Soundbar.

Vi har en Pana-skærm hængende i stuen og ønsker en løsning, hvor lyden fra soundbaren gerne styres via fjernbetjeningen til fladskærmen...

Jeg har kig på følgende modeller, da det jeg har læst om Sonos Playbar og muligheden netop for, at styre lyden ikke virker top-smart. Man skal selv manuelt enten lave et midnre indgreb i ens skærm eller skrue ned for lyden på skærmen....

Men jeg har kig på følgende modeller:

Vil køre forbi AV-connection i næste uge og lytte, men nogen der evt. kan komme med input og om jeg er på "rette" vej - bl.a. også til en Pana-skærm...

Eller er der en anden model/mærke jeg skal kigge efter - evt. en større/mindre model.

Håber nogen kan komme med lidt sagligt input, som kan hjælpe mig og opridse evt. fordele/ulemper.

Stampe 
<!-- /div.ing -->
<DIV =page> 

Du skal købe denne, suveræn lyd og lækker
Jeg nyder det hver gang jeg tænder
Den har arc.

link:
http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Hifi-Audio/%C3%86ldre+Soundbar/SC-HTB500/overview/5649992/index.html;jsessionid=da5dfbc109ec29ad0b47b758028ad527c46fb5ad80e59e975cadd58ae00faa2e.e34RbhuObx8Mc40LaxiKah8Lb3qPe0
E.L.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 17:16
Hej...

Tak for inputtene... Jeg vil foretage en test hos forhandleren og tage den derfra. Det ender nok med YSP-4100 her også, men lad os nu se...

Det er jo mine og resten af familiens øre, som skal udholde den gode lyd. :-)
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu