|
In-wall stereo setup til film. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har tidligere haft et 2.0 setup med Dali Evidence 470 og nu er jeg på et noget mere "skrabet" 5.1 anlæg baseret på Dali Stile. Ingen tvivl - jeg var en gladere mand med 2.0 setuppet - ISÆR til film. Hvorfor? Jeg synes det er svært at få "krop" på lyden og få den "stor" nok med små højttalere - der bliver ganske enkelt ikke flyttet nok luft. Og jeg taler ikke kun om bassen, men i meget høj grad også om mellemtonen.
I vores spise stue har jeg et par Audiovector On-wall signature, som måske er mere den prisklasse du kigger efter. De lyder super "fint" men desværre også kun det. Når det kommer til "stor" lyd, så kniber det alvorligt. Jeg har haft en sub på, men vi kommer ikke i nærheden af det jeg havde med 470'erne. Desværre er jeg meget begrænset i hvilke højttalere jeg har plads til, og det er altid skægt at prøve noget nyt - på den konto er jeg glad for min nuværende løsning. Men i bagklogskabens ulideligt klare lys, så skulle jeg måske bare have klemt min 2.0 løsning ind i stuen - det er uden undtagelse den løsning jeg har været mest glad for. Hvis du har plads - så vælg 2.0 med nogle gode gulvhøjttalere!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |