|
iOS 10.2.1 dræner batteriet |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8635 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvilken bug? Og hvilken model?
Vi har en hel del iPhones, og der har ikke været nogen, der melder om problemer - udover de 6s'er, hvor Apple udskifter batteriet u/b. |
||||
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
http://www.forbes.com/sites/gordonkelly/2016/12/21/apple-ios-10-2-iphone-battery-problems/#191c3c704f2c
And yet persisting with this seemingly simple housekeeping exercise makes no sense whatsoever given the problems iOS 10.2 is exacerbating with the so-called ‘30% battery bug’ Redigeret af Brianigenigen - 09-Februar-2017 kl. 14:29 |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
2x iPhoneSE, 1x iPhone 5C, 1x iPad mini, 1x iPad Air2, 1x iPad Retina.
0x "30% battery bug"...... Klas |
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8635 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hmm... Bummer! Men den er vi ikke stødt på med vores 100+ iPhones. Og folk er ellers hurtige til at reagere på sådan noget. |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu er det opdatering af apps jeg ikke kan slå fra, fordi knapperne er støvet grøn. Jeg skrev jo opdatering og data til apps. Der står ikke noget om mobildata i citatet. |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kampus, det er yderst svært at hjælpe dig, når du ikke fortæller andet. Hvilken app er du inde i og hvor i den app er du? Klaus |
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Klaus@ det er på iPad air. Det er i Indstillinger -> Etilbudsavis og Google Maps, jeg ikke kan slå "opdater apps i baggrunden" fra
|
||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay, har ingen af de to nævnte, men kan fortælle at i indstillinger kan jeg slå det til og fra under dropbox og AppStore.
Klaus |
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det kan jeg ikke bruge til noget
|
||||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej med jer.
Jeg har ikke selv problemer med strøm på mine iOS enheder. Men jeg har dog et par fif til hvordan man kan finde synderen og få mest ud af sit batteri. Find synderen: Dette gøres under Indstillinger > Batteri Her trykker du på det lille UR ved siden af 7 dage. så kan du se hvor mange timer og minutter hver app har været aktiv. Her kan jeg fx se at Sonos har snuppet 14% af batteri forbruget over de sidste 7 dage. Og det på trods af jeg kun fysisk har brugt appen i sølle 7 minutter! Optimer batteri brug: - Skru ned for lysstyrken på skærmen og slå automatisk lysstyrke til. - Slå siri fra hvis du ikke bruger den. - Slå detekterring af lyft af telefonen fra, som tænder skærmen, hvis du ikke bruger det. - Deaktiver baggrundsopdatering af 3. parts apps. - Slå push af mails fra og vælg manuel så den først henter mails når du går ind i mail appen. - Slå automatisk opdateringer fra appstore fra - Under anonymitet bør du slå GPS fra på de apps det ikke giver mening. Jeg har selv sat de fleste til "ved brug" Håber i kan bruge disse hints til noget. :-)
|
||||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du kunne vel gå ind i Indstillinger -> AppStore og se efter om du kan slå det til og fra der? Klaus |
||||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
En seriøst stor artikel omkring myter, hvad man reelt bør og ikke bør gøre for at forlænge batteritiden! http://thewirecutter.com/blog/what-you-should-and-shouldnt-do-to-extend-your-phones-battery-life/
|
||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |