recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 6.0.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 6.0.1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iOS 6.0.1
    Sendt: 01-November-2012 kl. 19:30
iOS 6.0.1 ligger klar til Update. Det er vist primært iPhone 5 rettelser
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24770
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 20:07

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 20:10
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 19:58
Vil det være en fordel at opdatere min 4S. Har jo lagt iOS6 på, som fungerer tilfredsstillende
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Vil det være en fordel at opdatere min 4S. Har jo lagt iOS6 på, som fungerer tilfredsstillende
Der er en del, som beretter om endnu bedre batteritid.
Og nogle med dårligere tid.

Redigeret af flemming larsen - 06-November-2012 kl. 20:02
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det lader til at det er iP5 der har dårligere batteritid, men iP4S ikke har, tværtimod
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 22:24
Jeg har fået langt bedre batteritid på min iP5 med iOS 6.01.
Til top
Karin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Hørsholm
Point: 448
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ham fra Mobildebat har fundet løsningen. Det var Facebook app som skulle geninstalleres.
En masse udstyr :-)
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Jeg har fået langt bedre batteritid på min iP5 med iOS 6.01.
Samme her, sidst jeg tog laderen fra var tidlig mandag morgen, og nu her, er der stadig 48% kapacitet tilbage.Big smile 
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 12:37
Øøh. Jeg har godt 88% fra i går kl 22. Men den er heller ikke meget brugt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu