|
iOS 6.1.2 - nogen indvendinger? |
Besvar | Side <1 12131415> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mine kort er forsvundet fra mit betalte GPS NAVV program. Kan ikke lige se hvordan jeg får dem smidt på tlf igen, da de jo skulle være kommet med ved gendannelse af tlf fra iTunes
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alle APPs kan hente i iTunes igen, uden betaling, når de er betalt en gang.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, jeg søger NAVV i Appstore og får en side med programmet, hvor der står "åben". Trykker men får bare den samme tomme skærm som når jeg trykker direkte på app'en
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har ikke prøvet i iTunes under købt? Jeg har et problem i App store, med at jeg ikke kan hente opdateringer. Så dem må jeg hente over min PC. Så der er nok et problem, med at hente nogle ting.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror det lykkedes nu! Trykkede programmer på iTunes siden, og fik en oversigt over de installerede programmer på iPhonen. Afinstallerede NAVV, og gen-indstallerede, og så fik jeg kortene med
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke noget der hedder "købt" i min iTunes. Og heller i app-store på tlf. Men fik som sagt afinstalleret/geninstalleret i oversigten over mine programmer. Gad vide om jeg skal ha' en android tlf næste gang
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror ,at du ville gå amok, over en Android telefon. Redigeret af flemming larsen - 06-Marts-2013 kl. 13:32 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Kampus - Start iTunes på pc - i iTunes Store - App Store - helt nede i bunden under Funktioner. Der er bl.a. Købt.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det BUTIK jeg skal vælge?
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej. Det er i selve iTunes vinduet. Øverst til højre. Sådan ser det ud på Mac:
Det er her du skal klikke på iTunes Store. Så kommer du videre til denne side, og helt nede til venstre ser det sådan ud: Det er iTunes version 11 på Mac. Mener det er det samme på pc. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |