recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 6, kan det betale sig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 6, kan det betale sig

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:20
Haha, jeg kunne fortsætte i evigheder med at skrive spalte op og ned om hvor dårlig korttjenesten er. Prøv at søg på rådhuspladsen og få jer et godt grin. Jeg får 10 forskellige røde knappenåle præsenteret ved en sådan søgning. Ingen af dem er rådhuspladsen! Censored LOL

De rigtige resultater jeg har fået her til morgen kan tælles på én hånd.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Er der nogle TomTom-ejere derude, der har haft lignende problemer?
Jeg har Tomtom nordic til min iPhone/pad. Det virker bare perfekt. Og det er brugt mange gange, for netop at se hvordan det er. Så jeg er lidt ligeglad, med Apples eget kort.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Er der nogle TomTom-ejere derude, der har haft lignende problemer?
Jeg har Tomtom nordic til min iPhone/pad. Det virker bare perfekt. Og det er brugt mange gange, for netop at se hvordan det er. Så jeg er lidt ligeglad, med Apples eget kort.Smile

Jojo, men kort-appen er jo en integreret del af iOS, så når man vælger en adresse i fx sin browser eller kontakter, åbnes kort-appen, og derfor er det skandaløst, at den ikke kan finde essentielle adresser som H. C. Andersens Boulevard, Rådhuspladsen. 

Det skal Apple rette op på asap!
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:33
Jeg har allerede rapporteret problemerne med H.C. Andersens Boulevard og Rådhuspladsen (det kan man gøre ved at trække op nede i højre hjørne), så nu må vi se om det bliver rettet. Jeg har da en klar forventning om, at det er rettet indenfor en uge. Sker det ikke, så tror jeg ikke på, at Apple tager problemet seriøst og så synes jeg ærlig talt, at medierne skal fortsætte smædekampagnen mod denne sørgelige undskyldning af en tjeneste.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Er der nogle TomTom-ejere derude, der har haft lignende problemer?
Jeg har Tomtom nordic til min iPhone/pad. Det virker bare perfekt. Og det er brugt mange gange, for netop at se hvordan det er. Så jeg er lidt ligeglad, med Apples eget kort.Smile

Jojo, men kort-appen er jo en integreret del af iOS, så når man vælger en adresse i fx sin browser eller kontakter, åbnes kort-appen, og derfor er det skandaløst, at den ikke kan finde essentielle adresser som H. C. Andersens Boulevard, Rådhuspladsen. 

Det skal Apple rette op på asap!
Jamen, vi kan kun være enig, om at det bare skal rettes. Det er nok desværre en dårlig nødløsning, fordi de vil væk fra google. Det er jo heldigvis noget, som kan rettes med en opdatering.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:53
Det tog næsten en hel time at downloade og installere iOS6 Confused
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg har allerede rapporteret problemerne med H.C. Andersens Boulevard og Rådhuspladsen (det kan man gøre ved at trække op nede i højre hjørne), så nu må vi se om det bliver rettet. Jeg har da en klar forventning om, at det er rettet indenfor en uge. Sker det ikke, så tror jeg ikke på, at Apple tager problemet seriøst og så synes jeg ærlig talt, at medierne skal fortsætte smædekampagnen mod denne sørgelige undskyldning af en tjeneste.
Har du prøvet at søge dem, som et rute i turn by turn, for der finder min fint, både H.C. Andersens Boulevard og Rådhuspladsen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det tog næsten en hel time at downloade og installere iOS6 Confused
Du skulle have gjort det dagen før. Mit tog 3-5 minutter.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det tog næsten en hel time at downloade og installere iOS6 Confused
Du skulle have gjort det dagen før. Mit tog 3-5 minutter.Big smile
Igår? Der var der vel flere på. Ventede til i dag af samme årsag. Selve download tog over en halv time, og med en forbindelse på 12 mbConfused
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg har allerede rapporteret problemerne med H.C. Andersens Boulevard og Rådhuspladsen (det kan man gøre ved at trække op nede i højre hjørne), så nu må vi se om det bliver rettet. Jeg har da en klar forventning om, at det er rettet indenfor en uge. Sker det ikke, så tror jeg ikke på, at Apple tager problemet seriøst og så synes jeg ærlig talt, at medierne skal fortsætte smædekampagnen mod denne sørgelige undskyldning af en tjeneste.
Har du prøvet at søge dem, som et rute i turn by turn, for der finder min fint, både H.C. Andersens Boulevard og Rådhuspladsen.

Rådhuspladsen ligger ikke i krydset mellem Tietgensgade/Stormgade og H.C. Andersens Boulevard. Tro mig, jeg har boet der :-) Det er her man får lavet en knappenål til. Hvis man i stedet sidder og læser teksten på kortet, så mener Apple, at Rådhuspladsen ligger sideløbende med rådhuset ovre på Vester Voldgade. Det er heller ikke korrekt :-)
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 12:12
Her er muligvis en del af forklaringen: 


LOL


Redigeret af dreamz - 21-September-2012 kl. 12:13
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det tog næsten en hel time at downloade og installere iOS6 Confused
Du skulle have gjort det dagen før. Mit tog 3-5 minutter.Big smile
Igår? Der var der vel flere på. Ventede til i dag af samme årsag. Selve download tog over en halv time, og med en forbindelse på 12 mbConfused
Nej, jeg hentede den i weekenden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu