recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 9.3 kortere batteritid på iPad Air
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 9.3 kortere batteritid på iPad Air

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IOS 9.3 kortere batteritid på iPad Air
    Sendt: 27-Marts-2016 kl. 14:48
Ser ud til at batteriet holder kortere tid. Er der noget der kan indstilles så batteritiden blir længere?

Og iaftes lagde jeg mærke til at laderen blir meget varm. Kan godt holde ved den, men frygter lidt at den går i brand :-(
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 22:43
Inden for en uge er der kommet 2 nye opdateringer. Er det ikke lige lovlig tit

Er der forbedringer af batteritid i opdateringerne?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 22:47
Det er fordi, at der var fejl på den første. Det retter den nye op på. Min iPhone 6 har fået bedre batteritid.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 23:05
Det lyder godt! Min iPad Air havde ringere batteritid efter opdatering, så jeg må ha installeret den nye

Men det er så den anden opdatering efter 9.3 der er kommet?

Redigeret af Kampus - 02-April-2016 kl. 23:06
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6995
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 07:21
Den nye hedder 9.3.1.   Og er den anden efter 9.3 men den første de kom med var kun til ipad 2 gammel model.

Havde ikke problemer med 9.3 her i huset iphone og ipad.   Men nu er alle på 9.3.1    
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 10:10
Det passer meget godt. Et stykke tid siden jeg opdaterede til 9.3. Og så bad den om opdatering i sidste uge. Det har så været udelukkende til iPad 2, men kan jo ikke ha det 1-tal til at stå på Indstillinger. Og den sidste opdatering 9.3.1 kom i fredags, og er også lagt på begge enheder nu.

Er mest spændt på om batteritiden er blevet forbedret.

Redigeret af Kampus - 03-April-2016 kl. 10:11
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 16:58
Installerede 9.3 på min iPad air 4, Oplevede at batteritiden faktisk blev forbedret.
Spændt på, hvad der sker når jeg smider 9.3.1 på den.
Der har været meget skrevet på nettet de sidste 14 dage ang. nederen oplevelser med ios 9.3
 
Godt jeg ikke nåede at opdatere de gamle produkter :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 17:02
Synes ikke batteritiden virker til at være forbedret med IOS 9.3.1 på min iPad Air.

Da jeg pga brandfare ikke tør oplade om natten, smides den til opladning hver gang den får et hvil i løbet af dagen. For den holder bare ikke til en hel dag som min goe gamle iPad 2 gjorde

Redigeret af Kampus - 03-April-2016 kl. 17:05
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 17:58
Tro da fanden den ikke kan holde strøm, hvis den kun bliver sjatladet ind i mellem.

Sæt du den bare til at lade om natten, men lad nu være med at pakke både iPad og lader ind i et håndklæde imens!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Synes ikke batteritiden virker til at være forbedret med IOS 9.3.1 på min iPad Air.

Da jeg pga brandfare ikke tør oplade om natten, smides den til opladning hver gang den får et hvil i løbet af dagen. For den holder bare ikke til en hel dag som min goe gamle iPad 2 gjorde
Du kan vel dårligt se noget, på den korte tid. Hvorfor bruger du ikke batterispar? Det giver en del.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Synes ikke batteritiden virker til at være forbedret med IOS 9.3.1 på min iPad Air.

Da jeg pga brandfare ikke tør oplade om natten, smides den til opladning hver gang den får et hvil i løbet af dagen. For den holder bare ikke til en hel dag som min goe gamle iPad 2 gjorde

Du kan vel dårligt se noget, på den korte tid. Hvorfor bruger du ikke batterispar? Det giver en del.

Jeg mangler den knap

http://www.apple.com/dk/batteries/maximizing-performance/#ios
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Synes ikke batteritiden virker til at være forbedret med IOS 9.3.1 på min iPad Air.

Da jeg pga brandfare ikke tør oplade om natten, smides den til opladning hver gang den får et hvil i løbet af dagen. For den holder bare ikke til en hel dag som min goe gamle iPad 2 gjorde

Du kan vel dårligt se noget, på den korte tid. Hvorfor bruger du ikke batterispar? Det giver en del.

Jeg mangler den knap

http://www.apple.com/dk/batteries/maximizing-performance/#ios
Din iPad er måske for gammel.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu