|
IOS 9.3 til ældre Ipad |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2016 kl. 13:43 |
|
Hejsa
Hurtigts spørgsmål kan de overhovede betale sig, at opdatere en ældre ipad ( den med det gamle brede ladestik) til IOS 9.3 Svigemor spiller kun hayday på den, og gemmer nogle opskrifter
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
IOS 9.2 er ihvertfald ulidelig langsom på min iPad 3. Og irriterende man ikke kan nedgradere til 8 igen. Så hvis hun ikke allerede er på 9.x så ville jeg lade være, medmindre det er blevet markant bedre performance mæssigt med 9.3.
Redigeret af fiskerendk - 23-Marts-2016 kl. 14:06 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Don't do it! Filosofien er ret tydelig, at opgradering af sw, betyder opgradering af hardware = flere penge til Apples pengetank
![]() |
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
hmmm har en gammel ipad selv ( den kører Ios 9.2) den er sgu ikke såååå sløv igen :)
men checker lige om hun køre 8 eller 9
|
||
![]() |
||
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
|
Jeg så lige en artikel på ekstrabladet.dk, hvor man advarede mod at opgradere iPad 2 til iOS 9.3, da flere er rapporterede "døde" efter opdateringen. I nogle tilfælde har man ikke engang kunne løse problemet ved at koble den til en computer.
Så vent hellere lidt. |
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
![]() |
||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
|
Køre 9.3 på en gammel iPad 2 og synes nu den køre ganske okay , når man tænker på hvor gammel den er ved at være
|
||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
||
![]() |
||
|
Tak for info. Tror at det er folk der fjumre rundt, og ikke helt ved hvad de laver. Har nu opdateret, så sløv er den nu heller ikke 😊
|
||
![]() |
||
Jfrederiksen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2011 Status: Offline Point: 7 |
|
Helt enig - opgraderede først min iPhone5 i forgårs dernæst min iPad2 igår fra 9.2 til 9.3 - utroligt så godt 2012HW virker med det seneste IOS-SW. Det bedste af det hele er at batteritiden er blevet bedre på begge - min ipad stod på 96% efter at have ligget standby i 18timer siden upgrade igår aftes. Det var aldrig sket på 9,2 - men måske har 9.3 nogle bedre batteribesparende defaults.
|
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
|
Så vi skal bare stoppe udviklingen?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Næh det er ikke det jeg skriver. Man skal bare være bevidst om det valg. Jeg kender flere der har fravalgt at skifte Nokia'en ud med smartphone af samme årsag. |
||
![]() |
||
soulgazer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
|
Jeg havde lidt jazz med at opdatere en iPad 2 fra 9.2 til 9.3 "over the air".
Endte med en tur i DFU mode og en fuld restore via computeren. Efter den indledende frustration må jeg dog indrømme at den kører bedre og batterilevetiden er også bedre. |
||
![]() |
||
|
Super fedt at høre, glæder mig til at se hvor længe min iPad mini 4 kan holde på strømmen 😊
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |