recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 9.3 til ældre Ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 9.3 til ældre Ipad

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IOS 9.3 til ældre Ipad
    Sendt: 23-Marts-2016 kl. 13:43
Hejsa

Hurtigts spørgsmål
kan de overhovede betale sig, at opdatere en ældre ipad ( den med det gamle brede ladestik) til IOS 9.3
Svigemor spiller kun hayday på den, og gemmer nogle opskrifter
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 14:02
IOS 9.2 er ihvertfald ulidelig langsom på min iPad 3. Og irriterende man ikke kan nedgradere til 8 igen. Så hvis hun ikke allerede er på 9.x så ville jeg lade være, medmindre det er blevet markant bedre performance mæssigt med 9.3.

Redigeret af fiskerendk - 23-Marts-2016 kl. 14:06
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 14:05
Don't do it! Filosofien er ret tydelig, at opgradering af sw, betyder opgradering af hardware = flere penge til Apples pengetank
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 14:30
hmmm har en gammel ipad selv ( den kører Ios 9.2) den er sgu ikke såååå sløv igen :)

men checker lige om hun køre 8 eller 9
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 16:41
Jeg så lige en artikel på ekstrabladet.dk, hvor man advarede mod at opgradere iPad 2 til iOS 9.3, da flere er rapporterede "døde" efter opdateringen. I nogle tilfælde har man ikke engang kunne løse problemet ved at koble den til en computer.

Så vent hellere lidt.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 18:04
Køre 9.3 på en gammel iPad 2 og synes nu den køre ganske okay , når man tænker på hvor gammel den er ved at være
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 20:59
Tak for info. Tror at det er folk der fjumre rundt, og ikke helt ved hvad de laver. Har nu opdateret, så sløv er den nu heller ikke 😊
Til top
Jfrederiksen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2011
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jfrederiksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 22:40
Helt enig - opgraderede først min iPhone5 i forgårs dernæst min iPad2 igår fra 9.2 til 9.3 - utroligt så godt 2012HW virker  med det seneste IOS-SW. Det bedste af det hele er  at batteritiden er blevet bedre på begge - min ipad stod på 96% efter at have ligget standby i 18timer siden upgrade igår aftes. Det var aldrig sket på 9,2 - men måske har 9.3 nogle bedre batteribesparende  defaults.

Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 09:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Don't do it! Filosofien er ret tydelig, at opgradering af sw, betyder opgradering af hardware = flere penge til Apples pengetank
Så vi skal bare stoppe udviklingen?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så vi skal bare stoppe udviklingen?

Næh det er ikke det jeg skriver. Man skal bare være bevidst om det valg. Jeg kender flere der har fravalgt at skifte Nokia'en ud med smartphone af samme årsag.
Til top
soulgazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soulgazer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 09:52
Jeg havde lidt jazz med at opdatere en iPad 2 fra 9.2 til 9.3 "over the air".
Endte med en tur i DFU mode og en fuld restore via computeren.
Efter den indledende frustration må jeg dog indrømme at den kører bedre og batterilevetiden er også bedre.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 09:59
Super fedt at høre, glæder mig til at se hvor længe min iPad mini 4 kan holde på strømmen 😊
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu