|
Ios enhed bliver viderestillet til fupside |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jblaabjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2019 kl. 13:41 |
hejsa,
Jeg har de seneste dage haft et problem med at min iphone bliver viderestillet til forskellige skod sider. Nogen der har en ide til hvad det skyldes og hvordan jeg får stoppet det? Pft Edit for at sætte XXXX ind så ingen kommer til at klikke på noget ved et uheld. Alle gange har der været tale om sider der siger jeg har vundet og spørger om jeg er tilfreds med min teleudbyder.
Redigeret af jblaabjerg - 21-Juni-2019 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan meget vel skyldes Malware som går ind og overtager URLen når du skriver en adresse i den
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
prøv at gå i Indstillinger > safari, og vælg Ryd historik og webstedsdata.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
det samme sker for mig :-(
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
jblaabjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
@Radiomanden hvilken Malware på iOS? Jeg har ikke hørt om noget men det kunne der vel være. Safari er jo sandboxed, så hvordan det skulle virke ved jeg ikke lige. Det er samme resultat hvis jeg browser fra et link i en mail og derfor bruger safari i gmail appen.
@Brixen, tak for tippet. det er forsøgt uden held. Det skal lige siges at det er slet ikke på alle sider. Lader faktisk mest til at være her på recordere, jeg holder lige øje med om det sker andre steder også, men tror det ikke. Bedste bud jeg har læst mig frem til endnu er er det er en reklame der er skurken. Jeg har prøvet at rette frem og tilbage uden held under indstillinger for safari. Her ses et par screenshots der viser først jeg redirectes (måske jeg ikke nåede at fange første side, det går ret hurtigt), og så den type side jeg ender på. Det er altid om jeg er tilfreds med Hiper/Oister/TDC. Goder råd modtages gerne. Jeg har måtte logge på fra min Mac for at skrive det her, da det var helt umuligt at bruge forummet fra min iPhone. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Så logger du lige ud af google, facebook, twitter osv og sletter cookien+ cache igen.
Hvad så? Klaus
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Tror det er Safari.
Oplever det samme, men er skiftet til Chrome. Foreløbig uden problemer.
|
|
![]() |
|
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
+1. Safari på iPhone. Det sker kun når jeg er på recordere.dk :/
|
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Oplever det på iPad med Chrome. Bliver sendt til en side der udgiver sig for YouSee.
|
|
![]() |
|
Jeg oplevede det lige på https://www.dictionary.com og lagde mærke til den side indeholdt de samme reklamer som her på recordere. Jeg prøvede derfor at installere en***og det løste problemet.
Så snart jeg slår ad blockeren fra genopstår problemet. Det jeg kunne google mig til er at der er noget med personlige reklamer, hvilket er grunden til det ikke sker for alle. Nogen fra redaktionen der kan se på det? Jeg ønsker ikke at nægte recordere (eller noget andet site) indtægter fra reklamer. Af samme grund har jeg aldrig blokeret dem før, men nu er sitet ubrugeligt uden en blocker...:(
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
"Tillykke, du har vundet ... et eller andet ...... Yousee" |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
@Klaus. Tak for input. Jeg har hverken facebook eller twitter eller noget andet lignende installeret på min iphone. Er ret sikker på at safari ikke kan benyttet det at jeg er logget på google i Gmail appen? Hvis jeg besøger et google site i safari ser den mig heller ikke som logget ind.
Det lader dog til at have noget med Googles reklamer at gøre. Ved bare ikke hvordan det kan løses.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |