|
Ios enhed bliver viderestillet til fupside |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
beovox141
Guld medlem Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
PC med Windows 10 + Google Chrome.. Jeg har topbanner reklame med adblock for første gang idag...
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Se efter, om der skal fjernes flueben ud for "Tillad acceptable annoncer", eller lignende. Afhænger af, hvilken blokeringsudvidelse, du bruger. Jeg bruger den, som ender på "Plus"
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Havde samme oplevelse i går både på iPad og iPhone med Safari og Chrome, men kun når jeg besøgte recordere.dk.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har det samme problem på en Ipad og iphone og det er også kun recordere.dk
skriver her fra min windows computer her har jeg endnu ikke opdaget det. |
|||
Mvh Jan B
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fik den også lige nu på Flatpanels.dk “Fibia fake reklame”
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej alle.
Vi er meget opmærksomme på det og har allerede bedt vores adpartner om at blokere disse reklamer. |
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5268 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det Google der tillader disse reklamer?
Det er jo reel svindel og humbug. |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja. Det er ofte dem. |
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |