|
IP 5 køb på Telia link |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 23:07 |
Har som mange andre reserveret Iphone 5, hos Telia og har nu fået et købslink,
tilsyneladende kan man kun købe den med et mega stort abn. som jeg bestemt ikke har brug for. Hvis man fører handelsprocessen videre skriver de godt nok at man kan bruge sit gamle abn og nr og forlænge, men når den endelige aftale kommer op har man et nyt abn. til 399,- pr mdr og man skal læse godt efter for at gennemskue det. Andre med samme oplevelse ? Sidst jeg købte Iphone ville de heller ikke sælge med det gamle abn før jeg pressede dem.
Redigeret af johnny57 - 14-Oktober-2012 kl. 01:15 |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har købt to stk. ved Telia og der kunne jeg da vælge abn. helt ned til 99,- om måneden.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Tak det fandt jeg også ud af nu, men jeg har 2 abn som er bedre end de nævnte til samme
pris, som jeg åbenbart ikke kan vælge at forlænge.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Først og fremmest, har du placeret din tråd et sjovt sted ;-)
Dernæst er det vist ret almindeligt at teleselskaberne lade deres abn. udgå, hvis de ikke tjener nok på dem. Alternativet er vel at vurdere om det på den lange bane kan betale sig at købe din telefon uden abn og køre videre på din aftale, hvis ikke Telia vil lade dig forlænge. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |