recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ip camera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ip camera

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 10:47
nej gør jeg ikke. Kører på en switch med en synology nas på. Router har været cisco, men lige skiftet ti ASUS. Hvad tænker du på?
Til top
icecool_denmark Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-November-2009
Sted: dk
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér icecool_denmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 08:02
jeg tænke på om der er en der har noget erfaring med opsætning af ip cam til mobilbredbånd jeg har brugt mere ene 2 uger nu for at få det l*%rt at køre jeg bliver smidt af hele tiden jeg bruger et Huawei E5186s 4G CA router nogle gange kommer der forbindelse til mit cam og efter et par min er de væk også kan jeg se jeg har fåer ny ip adresse til mine cam
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af icecool_denmark icecool_denmark skrev:

jeg tænke på om der er en der har noget erfaring med opsætning af ip cam til mobilbredbånd jeg har brugt mere ene 2 uger nu for at få det l*%rt at køre jeg bliver smidt af hele tiden jeg bruger et Huawei E5186s 4G CA router nogle gange kommer der forbindelse til mit cam og efter et par min er de væk også kan jeg se jeg har fåer ny ip adresse til mine cam

jeg kæmper også med det mit problem er at jeg ikke kan få camera til at register hos EZVIZ Cloud.
er der nogle porte jeg skal åbne for i min router?
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 07:11
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

jeg kæmper også med det mit problem er at jeg ikke kan få camera til at register hos EZVIZ Cloud.

ingen her der har erfaring med Cloud
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 17:22

ingen her der har erfaring med Cloud

jeg vil lige fortælle at jeg har fået EZVIZ til at virker på min mobilbredbånds forbindelse.
og det virker også med http://www.camnebula.com/
Mvh
Svsommer
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 19:05
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Jeg har et par stykker af dem her... Jeg er godt tilfreds:

jep det er sammen model eneste forskel er at de papirer der er i papkassen er på kina (3132)sprog
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu