|
Ip camera |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
nej gør jeg ikke. Kører på en switch med en synology nas på. Router har været cisco, men lige skiftet ti ASUS. Hvad tænker du på?
|
|||
![]() |
|||
icecool_denmark ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 20 |
||
jeg tænke på om der er en der har noget erfaring med opsætning af ip cam til mobilbredbånd jeg har brugt mere ene 2 uger nu for at få det l*%rt at køre jeg bliver smidt af hele tiden jeg bruger et Huawei E5186s 4G CA router nogle gange kommer der forbindelse til mit cam og efter et par min er de væk også kan jeg se jeg har fåer ny ip adresse til mine cam
|
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
jeg kæmper også med det mit problem er at jeg ikke kan få camera til at register hos EZVIZ Cloud. er der nogle porte jeg skal åbne for i min router? |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
ingen her der har erfaring med Cloud |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
jeg vil lige fortælle at jeg har fået EZVIZ til at virker på min mobilbredbånds forbindelse. og det virker også med http://www.camnebula.com/ |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
||
Jeg har et par stykker af dem her... Jeg er godt tilfreds:
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |