|
IP Client Status? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kgram ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2013 kl. 09:18 |
Efter lang tid med udmærket funktion på alle mine tre zaptorer har jeg i en periode haft store problemer med den ene boks, som går i sort efter genstart, og som derefter ikke starter op før der er gået et par dage. Gentagne besøg med boksen hos Stofa Aalborg har ikke hjulpet; jeg får at vide, at der ikke er noget i vejen, og at boksen i øvrigt ikke kan byttes til en ny længere - heller ikke hvis den er defekt.
Når den så endelig starter, virker smart-tv-funktionerne ikke (det gælder kun hovedboksen, der er kablet - de andre to bokse med trådløs er som regel ok, omend heller ikke helt stabile). Under IP Client Status står der næsten konstant 'Waiting for Smartcard', og boksen genstarter ofte uden varsel - uden at finde smartcardet. Funktionerne kan undertiden vende tilbage i kortere eller længere sekvenser, for straks efter at forsvinde igen. Alt i alt får jeg ikke hvad jeg betaler for! Kablingen er udført af en stofatekniker og har fungeret upåklageligt i lang tid. Har nogen i forummet været ude for lignende problemer, og er de blevet løst? Karsten |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du nu har flere bokse, så prøv at bytte rundt på dem, og se om problemet følger boksen.
Byt også smartcards rundt. |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Boksen kan vel være i stykker. Og er den købt og over 2 år gammel er Stofa jo ikke forpligtet til at ombytte. At de så til tider strækker sig ud over dette er noget andet, men ikke noget man har krav på.
Når du skriver at de andre heller ikke er helt stabile kunne det dog tyde på noget med signalkvaliteten enten af tv signalet eller af netværket ( kan både være dit interne og Stofa bæreliknjen). Et råd vil være at få en tekniker ud og måle det hele igennem. Vær dog opmærksom på, at hvis fejlen ikke er Stofas koster til timers. |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |