recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iP Kamera vs. Synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iP Kamera vs. Synology

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iP Kamera vs. Synology
    Sendt: 18-December-2013 kl. 22:05
Hej Folknes.

Jeg har gennem tiden haft flere forskellige NAS (synology).
Pt. har jeg en DS 1812+, hvor jeg er begyndt at rode en del med Netværkskamera.
Som en hver garvet synology bruger, har jeg selvfølgelig købt ekstra licenser.
Jeg har forsøgt med lidt forskellige iP kameraer, uden egentlig at have fundet den rettet.

Følgende er understøttet af synology.
Har prøvet:
FOSCAM 8910W Black (indendørs)
FOSCAM 8904 Silver (udendørs)
D-Link DCS 2210 (indendørs)

Disse modeller er nogenlunde, dog har de alle deres små fejl.
Foscam'ne er ikke fantastiske i deres billed kvalitet, farve gengivelsen er ikke særlig god.
D-Link, som er Full HD har svært ved at finde ud af det med Dag/nat, så hver gang den tror det er nat, slår den IR til og det giver denne trælse klik lyd, ca. hver 4-5 min.

Så set store Spørgsmål er, at jeg er på udkig efter et iP kamera som kan følgende.
For så vidt gerne i HD eller HD ready, PoE og selvfølgelig inden for en rimelig prisklasse (500-3000 kr)

Håber der er nogen der har god erfaring med sådanne kameraer og vil deres menig :)

på forhånd tak :D 
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 12:29
Tror næppe de findes bedre:

Jeg havde et ældre 2120. Fantastisk billede. Desværre kunne det ikke klare en firmware opdatering, (jeg var advaret imod det på forhånd, men tog alligevel chancen).
Priserne er til gengæld også derefter.

Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 13:02
Det her har fået gode ord med på vejen, og er til at betale:
http://www.edbpriser.dk/overvaagningskamera/trendnet-tv-ip672pi-megapixel-poe-day-night-ptz-internet-camera-id-6866170.aspx
(opløsning er dog 1280x800!)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 14:46
Tusind tak for jeres inputs, jeg glemte måske at nævne at jeg også var på udkig efter et kamera der var i HD :)

Det er træls at det skal være så svært at finde et ordentlig kamera… 

værdsætter jeres hjælp :D
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top
Chefendk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: København
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chefendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 22:04
Den dårlige erfaring du har med bla. Foscam skyldes måske at de modeller du nævner er de "gamle" og ikke de nye HD de har produceret.

PT. findes der f.eks. flere HD modeller fra Foscam som giver et fantastisk billede, jeg har selv nogle stykker.

Jeg har købt disse her:

http://ipcam-shop.dk/hd-36/foscam-fi9804w-hd-4mm-p588

http://ipcam-shop.dk/hd-36/foscam-fi9805w-hd-4mm-p609

Jeg benytter bla. en Synology DS112+ og en DS413J og Synology understøtter alle Foscam modeller så vidt jeg kan læse mig til.

Direktøren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu