|
Ip Kamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2012 kl. 09:22 |
Jeg har et Ip Kamera Fra FozCam. Erder nogen der ved hvordan jeg får det sat op på en TimeCapsule så jeg kan se det over nettet. Jeg kan fint se det herhjemme, men det var da sjovere at kunne se hvad der sker når man er væk fra hjemmet.
![]() Niels
|
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja du skal enten have en fast ip-adresse eller oprette en dyndns, og derefter forvarde ip-adressen til kamera-ip'en. Prøvede for nogle år siden at oprette en dyndns, men kom aldrig igennem, så jeg fik en fast ip og det virker fint med mit Axis-cam, tilmed har jeg fundet en ap, der gør at jeg kan se kamera fra min android-telefon (TinyCam) bruger den gratis udgave. MVH Niels :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |