|
IP overvågningskamera til redekasse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2016 kl. 10:10 |
Forleden modtog vi en redekasse med med overvågningskamera. Modellen vi modtog var kablet og skulle tilsluttes direkte i fjernsyn/PC. Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det ville jeg næsten aldrig få anvendt.
Vi returnerede den derfor og begyndte at kigge efter en redekasse med trådløs kamera. Den eneste jeg kunne finde er en fra GardenLife, hvor man skal anvende deres tilhørende app. Men jeg har ingen ide om hvor godt det fungerer i praksis og hvordan kvaliteten af kamera og app er. Jeg fik derfor den ide at købe redekasse/kamera separat og anvende det sammen med Surveillance Station app på min Synology NAS. Men IP overvågningskameraer har jeg aldrig beskæftiget mig med. Så leder efter en IP overvågningskamera i god kvalitet der kan anvendes i en redekasse. Håber nogen har erfaring inden for det område:) Håber det kan gøres til maks 700 - 800 kr. |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |