|
IP tv duer ikk (waoo/profiber) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mht HTPC må jeg blive dig svar skyldig. Jeg bruger stort set kun VLC muligheden hvis ungerne har optaget fjernsynet og der er noget jeg gerne vil se
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Det er næppe routeren der er problemet. jeg kører med Tilgin 1311 routeren, og kan fint optage 2 kanaler (hvoraf den ene er DR HD) på PC'en samtidig med at jeg ser en tredie på TV boksen.
Skal man se IPTV via VLC kræver det et rimelig moderne grafik kort for at det virker ordentligt, specielt hvis det er HD. Jeg bruger selv DVBviewer og det kan anbefales.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
apfolmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 40 |
dvs at med DVB viever, så kører det hele mere glidende ?
hvad med grafikkort.. hvorfor er det så vigtigt.. den skal jo ikke generere 3d ???
|
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Skal man ikke have ip range, har haft mit til at virke, men nu virker det ikke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |