|
iPad 1 god nok |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man køber den brugt, så skal iPad 1 da være NOGET billigere end iPad 2. Men det den kan nu, holder jo ikke op med at virke (undtagen det som Torben Rasmussen nævner ovenfor)
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
sonos virker idag, igår og imorgen selvfølgelig vil man fremover kunne bruge sin ipad 1 som man kan idag
|
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Hej
Tak for god respons gutter. Ja som blandt andet Otto skriver, så kan jeg godt se at der ikke er megen forskel i brugtpriserne fra iPad1 og 2. I hvert fald ikke nok til at det kan betale sig. Det må blive en 2'er eller op. Alt efter hvad der byder sig til på det brugte marked. Men hold nu kæft hvor er der mange falske annoncer netop på Apple området...men det er en helt anden sørgelig historie. Tak for hints ![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Læs nu hvad jeg skriver. Det er et tænkt scenarie, hvor man i teorien kan komme ud for, at den App man elsker skal køre iOS6 for at tingene virker. Jeg siger ikke, at Sonos har tænkt sig at kræve iOS6, men HVIS de gør i en fremtidig opdatering, så kan du ikke længere betjene udstyret for Sonos-boksene kræver seneste softwareversion på controlleren for at køre. Dette scenarie kunne jo muligvis overføres til andre ting i fremtiden - såsom Netflix - hvilket jo netop er hvad trådstarter spørger ind til. Problematikken er jo i øvrigt den samme for alle andre iPads også - her er man bare ikke nået til endestoppet for serviceaftalen fra Apple endnu, ligesom man er på iPad 1. Redigeret af Torben Rasmussen - 21-December-2012 kl. 18:45 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
jeg har 1 og 3 og til de ting som tommy skriver så er der næsten ingen førskel ,email,sonos,netflix osv...de køre bare også på den gode gamle 1, og den bliver mega maget brugt her i familien af børnene og den kracher aldrig ..
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Med den seneste opdatering til Sonos-Appen blev min forudsigelse så faktisk en realitet. Der kræves iOS 6 for at kunne streame indholdet fra iPad/iphone til Sonos... |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |