|
iPad 2 i Fona til 1999,- |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Muligvis en iPad Pro på 12"
iPad 2 er for gammel til køb i dag. Den får næppe iOS 9 |
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil blive meget overrasket, hvis der ikke kommer en afløser for iPad Air senere på året. Der er dog ikke så meget snak (rygter) lige nu, men det skyldes nok nærmere, at der er iPhone 6 og ur på vej. Men Apple har præsenteret en ny iPad hvert efterår i et stykke tid efterhånden.
Personligt vil jeg heller ikke anbefale iPad 2 længere. Jeg kan sagtens mærke, at den mister pusten ofte. Facebook er langsomt, og hjemmesider med mange grafiske elementer kan være tunge at danse med. |
|
keldmik
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2011 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så vejer en iPad 2. noget mere.
Det er ikke iPad 2 der er noget i vejen med. Det er prisen. 2.000kr er lidt for meget for den i min mening. |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg udelukker bestemt ikke, at dem, der allerede ejer en iPad 2, har lige så stor fornøjelse af den i dag som da de købte den. Mine indvendinger mod den gik mere på at det ikke giver megen mening at købe den i dag hvis man kan få en iPad 4 til blot 650 kr. ekstra. Og jeg er ikke enig i, at skærmen står fint til almindelig brug. Jeg bruger mest min egen til at surfe på nettet og til at læse bøger/dokumenter og her er der en verden til forskel på den gamle, grumsede skærm og en "Retina"-skærm. Alene det er nok til at jeg ville lægge lidt ekstra hvis jeg skulle købe en ny iPad i dag. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |