recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 2 protection
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPad 2 protection

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: iPad 2 protection
    Sendt: 11-August-2011 kl. 12:44
Hey!

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre om hvad folk bruger af "beskyttelse" når vi snakker iPad 2.

Har læst mig frem til at bagsiden skulle blive meget nemt ridset, og det er jeg selvf. ikke interesseret i, så nu er jeg på udkig efter en taske til den. Jeg har allerede fået en lille ridse på bagsiden oppe i venstre hjørne, nærmest som om der har lagt et sandkorn imellem iPad og bord, men det er lige før jeg tror den var der da jeg unboxede den Cry så det kan kun gå for langsomt med et cover!

Er der nogle specielle gode tasker/covers der kan anbefales? Smile

Og hvad med screenprotection? Jeg ved jeg blev hurtigt træt af at have det plastik/film på skærmen på min iPhone 4 da jeg syntes det blev meget fedtet, så jeg pillede det hurtigt af igen, men hvordan med iPad? Skal man have screenprotection film eller vil det ødelægge "følelsen"?

Tak!

          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 12:59
Jeg bruger et Puro hardcase med smartcover. Den fås i 2 versioner, hvor den ene har samme folde-front som Apples og den anden bukker ca. midt på og foldes rundt bagpå, hvor den kan sættes fast i et lille hak. Jeg bruger sidstnævnte.


Link: http://cdon.dk/hjemme-elektronik/puro_%C3%B8ko-l%C3%A6der_cover_sort_+_displaycover_ipad_2-14402554?utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Puro%20%F8ko-l%E6der%20cover%20sort%20+%20displaycover

Drop screen protection. Du har den jo ikke i lommen, så med mindre du bruger din iPad som bordskåner, så skulle den aldrig få ridser på fronten.

Redigeret af Yakken - 11-August-2011 kl. 13:00
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 13:06
Fuck den ser lækker ud Yakken! Tusind tak! Er det den du har som du linker til?
Den skal bestilles SmileThumbs Up

Er CDON det eneste sted den kan købes i DK? De har nemlig ikke nogle på lager ser det ud til Cry

Edit:
Og nej bruger dog ikke Pad'en som bordskåne, så point taken.. Jeg dropper det screen protection WinkBig smile


Redigeret af ladiesman217 - 11-August-2011 kl. 13:57
          
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 13:17
 
Jeg bruger denne fra Targus. 360grader
Købt hos Kjell & Co for 399 svkr.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 14:07
En iPad er en brugsgenstand i mine øjne så den må gerne få lidt ridser. Hellere det end alternativet som er at gemme den lækre alu finish væk. IMHO.

Jeg bruger heller ikke skåneærmer når jeg laver mad eller pakker min sofa ind i plastik for at den ikke skal blive beskidt ;-)  http://uglyhousephotos.com/wordpress/?p=13795

Jeg bruger et SmartCover fordi det er en superfunktionel stand til at skrive og se film på apparatet og så kan man samtidigt se den lækre finish og hurtigt hive det af når man hellere vil være foruden.

Det var mine 5 cent ;-)

-Morten
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 14:44
Er det bare mig der er en kæmpe klaphat-mongol-google-newb, eller kan man ikke finde en hjemmeside der har det lækre cover hjemme, som Yakken linker til?

Hverken CDON eller Mytrendyphone har et hjemme, og så har jeg ud over det prøvet et par mindre ukendte hjemmesiden, som heller ikke har dem hjemme..

En venlig sjæl der kan hjælpe mig? Smile
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 14:58
Det fås flere forskellige steder. Eks. her:
http://www.my-phoneshop.dk/puro-ipad-2-cover-med-magnet-luk.html

edit: Hov, der var den også udsolgt... sorry.

Jeg har haft 2 af disse covers nu, hvor den første var uden magnetlukning. I min mening er Apples eget smartcover ikke SÅ smart, da den er alt for lav når man har klappet coveret rundt. Den her er stivere, så man nemmere kan få flere forskellige positioner ud af den.

Første version af coveret var ret usmart idet man havde lavet en plastic-ramme hele vejen rundt langs kanten af coveret, som gik ind over og låste iPad'en fast. Desværre så gjorde det det også totalt umuligt at få coveret af igen uden at flække plastic'en. Det har de løst på den nye med smart-cover.

Og når jeg nu skriver om plastic der går ud over alle muulige steder, så er det ikke noget der ødelægger udseendet af iPad'en. Det ser ret diskret ud den måde coveret griber fast på og den bliver noget nemmere at holde på. Jeg bryder mig ikke om den glatte bagside på iPad'en, selvom den jo er køn at se på.

Edit 2: Jeg købte min her:
http://www.licotronic.com/product.asp?product=7793
og de har den på lager. Også i andre farver (sidste billede er folde-versionen)


Redigeret af Yakken - 11-August-2011 kl. 15:04
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 15:22
vores er bare kommet i et plastcover i stil med dem der er her http://www.iphonegadget.dk/dk/ipad-2-covers-etuier-tasker-268/helfarvede-covers-283/#!prettyPhoto/1/ det er kun "ryggen" som er beskyttet skal den med på farten har vi en lille sleeve den kan ryge i.. til stuebrug er der ikke behov for mere end "rygbeskyttelse"
Mvh

René
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 15:24
Det kommer nok også an på hvem der skal lege med den. Min lille søn på 1½ år er ikke specielt god ved tingene - uanset om det har kostet 15 kr. i BR eller 4500 kr. på Apple.com...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 15:29
monikke formanene ord her skulle hjælpe, der er ingen af mine børn der har fået.. eller får lov til at lege med det dyre legetøj førend de kan passe ordentligt på det...
 
hmmm også var der lige dengang sønnikke var omkring1,5/2 år... og havde fået fat i lillemors mobilos... som hun fluks fik ud af hænderne af ham.. hvorefter han i protest greb det nærmeste og kylede gennem luften så den blev ødelagt.. min logitech remote som var dyrere end telefonen Stern Smile
Mvh

René
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 15:33
Det er også fedt nok det der René, men det Yakken linkede til er jeg helt "in love with"

Jeg kan se at det der kalder for Pure Zeta, er det folde-versionen?
Puro's folde-version er da federe end Apples smartcover selv? For det fra Puro dækker det ikke også bagsiden, hvor det fra Apple det gør ikke?

Smart, smart!


Redigeret af ladiesman217 - 11-August-2011 kl. 15:34
          
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Det kommer nok også an på hvem der skal lege med den. Min lille søn på 1½ år er ikke specielt god ved tingene - uanset om det har kostet 15 kr. i BR eller 4500 kr. på Apple.com...


Så er det nok den her "frækkert" du søger ;-)

http://www.biggrips.com/

-Morten
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu