|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Jo, den dækker også bagsiden med en lidt ru plastic.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Bestilte det du linkede til, og jeg må sgu sige de er hurtige derinde... 2 min. efter jeg godkendte min bestilling, så fik jeg en mail med Track & Trace nummer og en besked med at pakken var klar til afsendelse.
Nice! ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
Jeg skal selv have fingre i denne her: http://www.prispresseren.dk/pi/Hard_Crystal_iPad_2_transparant_5367_670.aspx
har allerede apple's originale front cover, og denne her er en bagside, hvor fronten passer til, så de begge kan sidde på samtidig, meget smart! ;) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Ikke enig. Efter min nevø på 6 havde lånt min ipad i en halv times tid, hvor han spillede Fruit Ninja, havde skærmen fået 4-5 ridser á 5-6 cm og 7-8 ridser á 2-3 cm :( Min teori er, at han har haft et sandkorn i håret, som faldt ned på skærmen, og derefter blev kørt rundt, mens nevøen 'skar frugt'. |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Altså, min kommer ikke i nærheden af børn, men KUN mig og venner som ved hvordan de behandler sådanne slags tingester, så jeg har ikke nogle mindre væsner der skal lege med den
![]() |
|
|
|
![]() |
|
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
![]() |
Børn og elektronik er en utrolig dårlig kombination
![]() |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
- og folk med utrolig dårlig temprement! ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg det Puro cover ind af døren, og det er jo et fantastisk stykke beskyttelse.
http://www.licotronic.com/product.asp?product=7793 Dog så lagde jeg lige mærke til at det sorte stof-agtige noget indvendigt det smitter af på iPad'ens bagside. Jeg kunne sagtens tørre det af med en klud igen, men det er ikke noget der bliver der på, eller ridser i længden? Og så er det jo mega fedt at den lukker og tænder for iPad'en hver gang man åbner og lukker coveret i.. Men hvad er det der gør at den kan det? |
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Et sæt magneter. Du kan selv teste med en køleskabsmagnet.
Jeg har ikke prøvet at pille det nye cover af, men det gamle smittede ikke af. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
Så magneter de kan påvirke iPad'ens skærm? Eller hvordan fungerer det? Det må man jo så gå ud fra at den magnetiske effekt ikke har nogen skadelig virkning på sigt?
|
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() |
Magneter og påvirkning af skærme var vist i CRT tiden.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen hvad ved jeg, derfor jeg spørg ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |