|
ipad 4 solcellecover |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvorfor køber du ikke en 12v adapter og kobler din ipad på dit 12v udstyr i campingvognen - du kan evt købe et solcellepanel og lægge på taget af campingvognen til at lade campingvognens batteri med. Så har du også masser strøm til din mobil og andet udstyr.....
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Jeg ligger i telt uden strøm
![]() |
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Jeg har set alle disse solcelleopladere også med indbygget lithium batteri, men jeg er ikke teknisk nok til at kunne gennemskue om der er nok power på til at kunne oplade min ipad 4 ?? Det fremgår næsten altid hvor mange watt solcellerne er på, men det er vel kun afgørende for hvor lang tid det tager at lade batteriet op. Mit problem er om det output der skal være når jeg så lader min ipad op fra batteriet er stort nok til at lade ipad'en op ??
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
så er det nok nærmere denne løsning du skal have fat i:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |