|
Ipad 6. gen batteri forbrug |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2022 kl. 10:54 |
Efter at have opdateret til IOS 15.4 og lidt senere til 15.4.1 har jeg oplevet at batteriet løber tør meget hurtigt.
Jeg bruger stort set kun min iPad til mail, surfing og Youtube. I dag var der 43% batteri på og efter 15 min. Youtube var den faldet til 25%. Det er meget typisk for de sidste par uger. Før opdatering kunne jeg nemt bruge den meget hele dagen, uden behov for at lade. Nu skal jeg nærmest lade hver gang jeg ligger den fra mig. Iflg. info på nettet. skulle 15.4.1 løse batteri problemer, men det er ikke det jeg har oplevet.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du været inde og se, hvad der bruger dit batteri?
Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |