|
iPad Air 16 GB Wi-Fi til 2799 kr. |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kører derind nu. Jeg har 20 km.
Det bliver jo spændende, men I tapper mig vel ikke for blod, hvis det ikke lader sig gøre, vel? |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
|
jo da
![]() |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Nope, men jeg syntes da det er fedt du gør forsøget :)
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Hvis du kan få en iPad Air 16GB til 2799 vil jeg da gerne købe den af dig.
Igen, der er ingen herinde, der anfægter, at man ikke kan få prisnedslag på (elektronik)produkter - jeg har selv gjort det på TV, HIFI og gadgets - bare ikke med Apple-produkter. SONOS er også 'tung at danse med', hvad rabat angår - det er en del af deres forretningspolitik, og når den er fremlagt som det var Grundloven, så er det altså svært at ændre på.
Redigeret af Ukke - 17-December-2013 kl. 12:28 |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Hej allesammen. Jeg står i EG sammen med en sælger. Det matsher prisen og solgte en del heri Sønderborg, men nu ved de idag at Dansk Supermarked ikke længere har flere og derfor matcher de naturligvis ikke længere. Så du det skulle have været igår.
Men husk at det kan lade sig gøre at få til samme pris i elgiganten som hos en anden fysisk butik. Af og til har jeg fået varer til mig eller andre ved en internetside. Jeg tager blot et skærmfoto af tilbudet. De tjekker på deres anlæg og prisen nedsættes. god jul til alle |
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
så matcher de den altså heller ikke må vi konkludere, du er altså ikke i stand til at købe den til den pris er det korrekt??? det er fint nok at sige det skulle være igår, igår havde de jo heller ikke nogen i Føtex eller Bilka .
|
||
![]() |
||
|
At matche kommer af ordet match. De samme omstændigheder er selvfølgelig afgørende. Vis mig bare eet sted i landet hvor Bilka eller Føtex har denne vare så skal du få den til samme pris. Desværre er omstændighederne nu anderledes. Prisen bliver derfor anderledes og tilsvarende.
Som forfatter til seks bøger er det mig interessant også at diskutere ord. Tak Tommy. |
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
det er ganske simpelt, jeg sagde du får ikke elgiganten til at matche, det sagde du de gjorde, du kan ikke købe den i elgiganten til den pris så nu har du vel den dokumentation du efterspurgte.
At du så ævler om at jo jo man skulle ha købt igår kan vi ik bruge til en skid, facts er du kan ikke få elgiganten til at sælge dig en til den pris |
||
![]() |
||
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
|
Til 2.799 så snupper jeg da også gerne en! |
||
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
||
![]() |
||
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
|
Også jeg, altså en iPad Air 16 GB til 2799,- ;-) Mvh Henrik Badsted
|
||
![]() |
||
|
På min 50 km tur til Elgiganten afsluttede jeg beøget hos Bilka, der har normaliseret prisen og fortæller at der ikke kommer flere. Vel underforstået i denne omgang.
En enkelt dag med priskrig mellem de store er afsluttet. Og begge har tilsyneladende fået udsolgt. Elgiganten får først nye 11. Januar, men sikkert til mere normal pris. Men hvor har jeg dog tjent mange penge i løbet af årene for både mig og andre ved blot at finde bare en fysisk butik, der ligger under prisen. Så klø på alle i "jyder", selv om I også er fynboer, sjællandere eller andet godtfolk |
||
![]() |
||
|
jeg starter med at spare turen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |