recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad Air 16 GB Wi-Fi til 2799 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad Air 16 GB Wi-Fi til 2799 kr.

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 12:06
Jeg kører derind nu. Jeg har 20 km.

Det bliver jo spændende, men I tapper mig vel ikke for blod, hvis det ikke lader sig gøre, vel?
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vipmlo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 12:08
jo da Wink
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 12:18
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jeg kører derind nu. Jeg har 20 km.

Det bliver jo spændende, men I tapper mig vel ikke for blod, hvis det ikke lader sig gøre, vel?

Nope, men jeg syntes da det er fedt du gør forsøget :) 
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 12:27
Hvis du kan få en iPad Air 16GB til 2799 vil jeg da gerne købe den af dig. 

Igen, der er ingen herinde, der anfægter, at man ikke kan få prisnedslag på (elektronik)produkter - jeg har selv gjort det på TV, HIFI og gadgets - bare ikke med Apple-produkter. SONOS er også 'tung at danse med', hvad rabat angår - det er en del af deres forretningspolitik, og når den er fremlagt som det var Grundloven, så er det altså svært at ændre på. 

Redigeret af Ukke - 17-December-2013 kl. 12:28
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 13:10
Hej allesammen. Jeg står i EG sammen med en sælger. Det matsher prisen og solgte en del heri Sønderborg, men nu ved de idag at Dansk Supermarked ikke længere har flere og derfor matcher de naturligvis ikke længere. Så du det skulle have været igår.

Men husk at det kan lade sig gøre at få til samme pris i elgiganten som hos en anden fysisk butik. Af og til har jeg fået varer til mig eller andre ved en internetside. Jeg tager blot et skærmfoto af tilbudet. De tjekker på deres anlæg og prisen nedsættes.

god jul til alle
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 13:15
så matcher de den altså heller ikke må vi konkludere, du er altså ikke i stand til at købe den til den pris er det korrekt??? det er fint nok at sige det skulle være igår, igår havde de jo heller ikke nogen i Føtex eller Bilka .
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 13:26
At matche kommer af ordet match. De samme omstændigheder er selvfølgelig afgørende. Vis mig bare eet sted i landet hvor Bilka eller Føtex har denne vare så skal du få den til samme pris. Desværre er omstændighederne nu anderledes. Prisen bliver derfor anderledes og tilsvarende.

Som forfatter til seks bøger er det mig interessant også at diskutere ord. Tak Tommy.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 13:33
det er ganske simpelt, jeg sagde du får ikke elgiganten til at matche, det sagde du de gjorde, du kan ikke købe den i elgiganten til den pris så nu har du vel den dokumentation du efterspurgte.

At du så ævler om at jo jo man skulle ha købt igår kan vi ik bruge til en skid, facts er du kan ikke få elgiganten til at sælge dig en til den pris
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 14:41

Tråden handler og starter med et køb. Nogen har fået købt andre ikke.

Tråden handler IKKE om hvordan man IKKE køber.

Hvor mange af jer er interesseret i at jeg går i EG og forsøger at købe til nedsat pris til jer der beslutter sig for køb?

Til 2.799 så snupper jeg da også gerne en!
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af mureren mureren skrev:

Tråden handler og starter med et køb. Nogen har fået købt andre ikke.

Tråden handler IKKE om hvordan man IKKE køber.

Hvor mange af jer er interesseret i at jeg går i EG og forsøger at købe til nedsat pris til jer der beslutter sig for køb?

Til 2.799 så snupper jeg da også gerne en!

Også jeg, altså en iPad Air 16 GB til 2799,- ;-)

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 16:33
På min 50 km tur til Elgiganten afsluttede jeg beøget hos Bilka, der har normaliseret prisen og fortæller at der ikke kommer flere. Vel underforstået i denne omgang.

En enkelt dag med priskrig mellem de store er afsluttet. Og begge har tilsyneladende fået udsolgt. Elgiganten får først nye 11. Januar, men sikkert til mere normal pris.

Men hvor har jeg dog tjent mange penge i løbet af årene for både mig og andre ved blot at finde bare en fysisk butik, der ligger under prisen.

Så klø på alle i "jyder", selv om I også er fynboer, sjællandere eller andet godtfolk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 17:08
jeg starter med at spare turen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu