recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad Air 2 Cover
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad Air 2 Cover

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad Air 2 Cover
    Sendt: 31-December-2014 kl. 12:06
Jeg har fået mig en ipad air 2.

Kunne godt tænke mig et godt cover til den, en som dækker for/bagside.

Har været inde på amazon og finde noget ala dem her problemet er bare at når man når til betaling så koster det 250kr, selvom der er valgt free shipping.

Er der andre alternativer til covers, eller er det bedst at smide de 299 som ovenstående ca koster i de fysiske butikker?

Min budget ligger på ca de 300 kr, og det skal selv være så slim som muligt.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 12:19
Har du prøvet Ebay.com der er et utal af muligheder til næsten ingen penge fra Kina.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 12:24
Har prøvet så mange af de covers fra kina, de er altså ikke det værd. Bestille ofte fra aliexpres men det er ikke nemt at få kvalitet covers fra de lande der. Tro mig har nok bestilt 40-60 cover i min tid hvis det kan gøre det.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 12:45
Jeg køber covers ved DX.com hvis du holder dig under 80 og er tålmodig sp er det fint.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Har prøvet så mange af de covers fra kina, de er altså ikke det værd. Bestille ofte fra aliexpres men det er ikke nemt at få kvalitet covers fra de lande der. Tro mig har nok bestilt 40-60 cover i min tid hvis det kan gøre det.

Så er jeg nok mere heldig end gennemsnittet Wink jeg har kun købt Kina covers til mine 3 iPads og 3 iPhones (som også var produceret i KinaLOL)  jeg har haft gennem de seneste år. 
Jeg har aldrig oplevet at et "SOFT CLEAR" cover er gået i stykker.

Jeg har også været så heldig at kunne sælge mine iting uden nogen form for ridser, det selv om de har været med på arbejde hver dag.

Leveringstiderne fra Kina svinger noget, men med de priser man betaler, så synes de gør det ret godt.

God jagt, jeg håber du finder noget som holder.

Redigeret af Claus P - 31-December-2014 kl. 12:51
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 12:52
Vores er heller aldrig gået i stykker, men gider ikke sådan et gummi cover kun til bagsiden. Synes bare heller ikke tilpasningen af covers altid er vildt optimalt.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 12:55
og som skrevet fra start skulle den os gerne dække for og bagside :)
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Vores er heller aldrig gået i stykker, men gider ikke sådan et gummi cover kun til bagsiden. Synes bare heller ikke tilpasningen af covers altid er vildt optimalt.

Trist du bor i Jylland, havde du været i nærheden af Amager, så ville jeg godt sammenligne kvaliteten af pasformen. Jeg har set adskillige dyre covers og jeg er ikke imponeret, når vi kigger kvalitet på 300 kr. covers vs. billigt fra Kina.

Men nok om det, jeg håber du finder noget du bliver tilfreds med Smile
Til top
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Danmark
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 13:01
Jeg har købt dette til min far da han og konen fik en iPad Air 2, og det har de været fint tilfredse med:http://www.gearspot.dk/shop/apple/ipad-air-2/covers-og-etuier5548/smart-covers4/smart-cover--hardcase-pack97.html
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 13:02
jeg prøver den her så satser jeg på den er ok. ellers må jeg punge ud
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 11:58
Er det ikke lidt sjovt, at man vil bruge 3-4000 kr på en tablet. Men når man køber beskyttelse til den, så skal det være så billigt som overhovedet muligt.

Man vil ikke betale for de teknologier, som er blevet udviklet specielt til at beskytte ens enhed.
Her må det ikke koste nogen penge, til trods for at det skal beskytte ens enhed.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 12:06
tror nærmere det ligger i, at man bruger så mange penge på en tablet og så vil man ikke smide yderligere 5-600 kroner på et stykke magnet gummi, som jeg mener er total overpriser.

Det er jo bare et "cover" som er til for ikke at ridse sin enhed, og ikke andet :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu