recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad Air 2 Vibration ved afspilning af lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad Air 2 Vibration ved afspilning af lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 968
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad Air 2 Vibration ved afspilning af lyd
    Sendt: 01-November-2014 kl. 11:23
Købere af Apple iPad Air 2 bør lige vide at der er EXTREM meget resonans/vibrationer i enheden når den afspiller lyd.

Nogle kan måske leve med det. For mig tog det godt nok lige toppen af glæden da jeg opdaget dette.

Der er jo desværre ikke kun bagsiden der vibrere men også skærmen, så mår man holder fingeren på skærmen (Fx hvis man spiller) så summer ens finger når der er lyd.

Problemet er selvfølgelig ikke et problem hvis du altid bruger høretelefoner.

I andre forumer snakker de om det samme og her nævner de at et cover altså ikke hjælder synderligt meget på sagen.

Hvad er jeres tanker omkring dette. Jeg overvejer lidt at retunere den må jeg indrømme.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2014 kl. 12:36
Det lyder virkelig ringe af en high-end tablet. Utroligt at de ikke har fanget det i udviklingsprocessen.

Jeg har selv gået og overvejet om man skulle vælge en iPad Air 1 eller iPad Air 2, fordi førstnævnte virker som et bedre køb til prisen. Dette er jeg da kun blevet bekræftet i nu...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu