|
Ipad Air 2 Vibration ved afspilning af lyd |
Besvar |
Forfatter | |
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2014 kl. 11:23 |
Købere af Apple iPad Air 2 bør lige vide at der er EXTREM meget resonans/vibrationer i enheden når den afspiller lyd.
Nogle kan måske leve med det. For mig tog det godt nok lige toppen af glæden da jeg opdaget dette. Der er jo desværre ikke kun bagsiden der vibrere men også skærmen, så mår man holder fingeren på skærmen (Fx hvis man spiller) så summer ens finger når der er lyd. Problemet er selvfølgelig ikke et problem hvis du altid bruger høretelefoner. I andre forumer snakker de om det samme og her nævner de at et cover altså ikke hjælder synderligt meget på sagen. Hvad er jeres tanker omkring dette. Jeg overvejer lidt at retunere den må jeg indrømme. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder virkelig ringe af en high-end tablet. Utroligt at de ikke har fanget det i udviklingsprocessen.
Jeg har selv gået og overvejet om man skulle vælge en iPad Air 1 eller iPad Air 2, fordi førstnævnte virker som et bedre køb til prisen. Dette er jeg da kun blevet bekræftet i nu... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |