|
iPad Air case |
Besvar |
Forfatter | |
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-December-2013 kl. 18:09 |
Hej
Findes der et godt alternativ, til Apples smart case? Jeg vægter kvalitet og pasform højt, så de der billige cases er no go. Syntes 600 kr er en total vild pris |
|
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=THZ19601EU
Der er denne her model fra Targus. Sådan en købte min kæreste igår i Elgiganten til 449. Synes den er meget smart
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
V I L D T ! Smartcase til iPad 2-4 koster "kun" 369kr
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige købt et cover i "læder" fra Sketchit. Jeg kan se, at de ikke laver samme model til Air, men de har deres "fabric" version, som måske kunne være noget:
http://skechit.com/en/shop/i-pad-air/item/fabric-flipper-5 Kvaliteten er fin. Ellers har jeg haft en del Puro covers efterhånden og de er også af ret lækker kvalitet. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tips!
Jeg nappede en Skechit fabric til 40 euro |
|
kena
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købte dette, da jeg også fandt 600 kr for meget. Jeg gav 9,5 pund for den inkl. forsendelse.
Problemet er at Apple slet ikke sælger den case, der kostede 369 til den "normale" iPad. Nu er der kun case i læder, som også kostede 600 kr til den "normale" iPad. Nu har jeg kun lige taget den i brug, men jeg synes kvaliteten er meget lig den originale Apple case til 369 kr. Edit: Valgte varianten "red case" som koster GBP 7,49 plus forsendelse.
Redigeret af kena - 16-December-2013 kl. 20:18 |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den ser meget interessant ud, kunne godt være interesseret i den. Er der noget moms/told problem når man handler på Ebay? Det burde der vel ikke være her, hvor varen så vidt jeg kan se er i England? |
|
kena
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik ikke moms og told på og jeg gik ud fra at det blev sendt fra UK, men jeg kan ikke garantere det.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Hvis man kan finde en der er lidt billigere kan man også købe uden for EU. Hvis man køber for Under 80 kr incl porto, skal man hverken betale moms, told eller importgebyr Fra dette link: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 17-December-2013 kl. 17:41 |
|
Jakobwolff
Bruger Oprettet: 21-Juni-2009 Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger denne http://www.devicewear.com/the-ridge-by-devicewear-vegan-leather-case-for-the-ipad-air/
her er et video review |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |