|
iPad: Findes smart måde at slette mails? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Maj-2017 kl. 17:40 |
Er det ikke en smarterer måde at slettte mails på iPad end at markere dem en efter en?
Jeg mindes at jeg på Windows pc kunne søge efter en bestemt afsender, og herefter slette alle; eller i hvert fald mange på en gang. Er noget lign. eller smartere muligt på iPad? Jeg er ikke interessert i at slette alle mails, så sletning af konto er ikke en mulighed. |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du "hiver ned" på skærmen, så får du mulighed for at søge efter afsender, ord eller lign.
Tryk redigere, og vælg alle. Tryk slet |
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm... Den mulighed kan jeg ikke komme frem til. Har søgt, og fundet mails fra en afsender. Trykker jeg nu på rediger får jeg ingen anden mulighed end annuller. Markerer jeg en mail kommer mulighederne Marker, flyt og Slet også frem. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigér -> markér alle -> slet
|
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg vælger marker (alle) i toppen af skærmen, får jeg mulighed for at sætte flag ved, eller marker som læst. Jeg ønsker ikke at slette alle mails.
Jeg ønsker at søge efter afsender (f. eks. recordere.dk forum). Jeg ønsker derefter at slette alle de mails fra den afsender, uden at skulle trykke en gang ved alle mail, og derefter vælge slet. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke...
Klaus |
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Æv... Så jeg skal søge efter afsender og så markere dem én efter én? Det bliver en lang og slidsom affære. Jeg må heller logge på en windows maskine, hvis muligheden nævnt i 1. indlæg stadig er til stede. |
|
MulleB
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, du skal gøre som skrevet.
Er det ikke standard app til mail du bruger? |
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil jeg tro. Har blot tilføjet min outlook konto. |
|
MulleB
Funktioner
Tak(0)
|
enten husker jeg forkert ellers har de fjernet muligheden.
Har lige selv testet og man kan ikke slette dem på en gang. Beklager min fejlinformation. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg har søgt på en afsender i Mail, får jeg muligheden for at markere i en lille cirkel til venstre for hver mail, og derefter slette alle på én gang.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Den mulighed har jeg også, men der skal stadig trykkes ud for hver mail. Det tager lidt lang tid når der er over 28000 mails; og det er bare de ulæste. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |