|
iPad i bilen + børn |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2012 kl. 20:46 |
Skifter mine Nextbase Click9 til et par iPads til børnene (3-4-6 år), der skal bruges til film og spil når turen går sydpå til sommer.
Der er flere forskellige lækre monteringsløsninger fra Nextbase, Vogels RingO, Brodit etc. Men starter nok ud med en billig løsning fra Griffen Cinemaset (17 pund). Vælger 3 sæt Nokia BH-501 Bluettoth headsets (nogen der ved om de kan "parres" til 2 forskellige iPads?) MEN 1. Hvilken App skal jeg vælge der er let for børnene at vælge film med? - Er der noget XBMC, Boxee etc. med cover art - så de blot trykker på et billede af "Bamse & snupsedyret" etc? 2. Og hvad kan anbefales af eksterne usb/wifi bokse hvis de 16GB ikke skulle række pr. iPad?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lytter lige med.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/wireless/goflex-satellite/
eller en søgning: https://www.google.dk/#hl=da&biw=1600&bih=780&sclient=psy-ab&q=harddrive+hotspot&oq=harddrive+hotspot&aq=f&aqi=g-L1&aql=&gs_l=hp.3..0i19.64253.73326.4.74962.12.12.0.0.0.2.295.2884.0j1j11.12.0...0.0.2OL0VpZlAk8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=ec3508cae63dcbe9 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg har købt goflex satteliten og den virker fint på flere ipads, eneste man skal huske er hvis man bruger den hjemme laver der sit eget wifi som jo ikke har adgang til bredbåndet da man jo kun kan have fat i 1 wifi netværk af gangen (jeg har siddet og undret mig over manglene internet et par gange ;)
Jeg har ikke købt beslag, børnene sidder fint med den alligevel i hånden, og kan de ikke holde den skulle de måske lave noget andet ;) |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Tak for input.
Nogen erfaringer med BT stereo headset - kan man parre fx. 3 headset til de 2 ipads. Altså 2 headset til iPad #1 og 1 headset til iPad #2. Kunne forestille mig de alle 3 sæt ville slås om lyden fra den ene iPad
|
|
|
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Har smidt et par af disse i min Peugeot 308SW: http://toucoul.com/products/coulvue-headrest-car-mount og suppleret dem med et par børneheadset fra Amazon: http://www.amazon.co.uk/Groov-Kids-Streetz-Style-Headphones/dp/B0047T6WKC/ref=pd_bxgy_ce_img_b
Som videoafspiller benytter jeg den indbyggede video afspiller .. fungerer glimrende og viser filmene med covers, hvis man har tilføjet cover på de enkelte film. Der findes vist værktøjer til det, men jeg har bare gjort det manuelt i iTunes. |
|
Alt for meget grej at opgradere på.
|
|
![]() |
|
Tak for links.
Jeg vil ikke have med kablede hovedtlf. igen, det har vi prøvet et par gange og når de mosler ind og ud af bilen så bliver de hurtigt viklet ind i ledningerne og de hænger og dingler etc. |
|
|
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Kan egentlig også være lidt irriterende og jeg har derfor bestilt 2 sæt Jabra Halo 2 headset :-) |
|
|
|
![]() |
|
kalk23 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
Hvordan oplader man goflex satteliten i bilen? Eller oplades den kun ifbm pauser?
|
|
![]() |
|
Kan de så køre på 2 forskellige sekvenser så de ikke kun snupper lyden fra den ene iPad?
|
|
|
|
![]() |
|
Det er bestemt min formodning, da de benytter Bluetooth og dermed parres med en specifik enhed.
|
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Goflexen kan både lades hjemme og i bilen, der står den kan holde strøm i 6 timer, der har vi dog ikke prøvet endnu
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |