recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad lightning adapter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad lightning adapter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad lightning adapter
    Sendt: 02-August-2021 kl. 17:07
Hejsa.

Jeg vil gerne kunne trække video ud via lightning stikket på min iPad 9.7 Pro, 2017.. jeg har kunne læse mig til den kan levere 4K @ 30 hz via lightning.. nu er spørgsmålet, jeg skal fra ligthning til display port uden tab i signal 😄 synes ikke jeg kan finde noget hr hjemme der duer.. er der nogen der har prøvet lignende ?

På forhånd tak


Redigeret af Therock - 02-August-2021 kl. 17:12
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 00:23
du kan kun anvende deres multimedia adapter. i den er der blandt andet usb-port og hdmi ud. der er ingen andre muligheder.  Den laver en dublering af skærmbilledetnog ikke andet og det vil kun være fhd - ikke 4K
derefter skal du have et hdmi til dp kabel. 

4K kan kun lade sig gøre med de nyere ipad pro der har usb-c stik. (lightning er rent teknisk "usb2" og det har ikke nok båndbredde til at vise 4K)
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

du kan kun anvende deres multimedia adapter. i den er der blandt andet usb-port og hdmi ud. der er ingen andre muligheder.  Den laver en dublering af skærmbilledetnog ikke andet og det vil kun være fhd - ikke 4K
derefter skal du have et hdmi til dp kabel. 

4K kan kun lade sig gøre med de nyere ipad pro der har usb-c stik. (lightning er rent teknisk "usb2" og det har ikke nok båndbredde til at vise 4K)

Ok, mange tak for svar 🤝
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu