recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad: Log på netværk med bibob?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIpad: Log på netværk med bibob?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad: Log på netværk med bibob?
    Sendt: 16-Juli-2010 kl. 20:16
Hejsa. Er blevet den NÆSTEN lykkelige ejer af en Ipad... bare ikke helt lykkelig, da jeg ikke kan logge på 3G netværket Cry

Jeg har købt et microsim fra bibob, og læst mig frem til at alt hvad jeg skal gøre, er at vælge telenor som netværk (den kan godt se de forskellige udbydere) og så i APN skrive internet.bibob.dk

Men intet sker? Den skriver at mit netværk ikke længere er tilgængeligt, og oppe i hjørnet står der bare "no service"..... nogen der ved hvad jeg gør forkert?
Til top
-JW- Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juni-2006
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2010 kl. 14:01
Hey

Jeg har nøjagtigt det samme problem med min iPad 3G. Det er dog med Telmore. Jeg har skrevet "internet" under APN settings, men min ipad bliver desværre ved med at sige "no service". 

Fandt du en løsning på dit problem?
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2010 kl. 15:31
Ja til sidst gjorde jeg. Tror lige kortet skulle bruge en halv dags tid på at blive aktiveret. Jeg prøvede at slukke/tænde og pille simkort ind og ud, og så var den der bare til sidst
Til top
janLOOK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 09:43
efter du har angivet de rigtige settings i APN, skal du genstarte din iPad eller slå flyfunktion til og fra.

Det virket for mig Thumbs Up (er på telenor)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu