|
iPad m. eller uden 4G |
Besvar |
Forfatter | |
Mercu
Super bruger Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-November-2014 kl. 18:24 |
Er 4G de ekstra penge værd i en iPad air 2?
|
|
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
|
Wish
Bruger Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer helt an på, hvordan du bruger den.
Hvis du som jeg næsten udelukkende bruger den indenfor hjemmets fire vægge er 4G ret ligegyldigt. Jeg har selv købt en iPad Air 2, 64GB uden 4G og er meget tilfreds. |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har uden. Jeg bruger jeg et Huawei E5776 4G modem med et datadelingskort fra firmaet når vi er hjemme fra.
Ellers er det jo bare at slå internetdeling til på mobilen.
|
|
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har brugt iPad i 2 år nu, og har altid brugt netværksdeling fra smartphone. Når jeg har været uden for dækning af wifi. Vil ikke selv mene det er pengene værd, med mindre du meget ofte er på farten.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har mobildata på min iPad, bruger den både privat og erhvervsmæssigt. For mig ville den kun være det halve værd uden mobildata.
Jeg har den sjældent på trådløst netværk, ikke engang herhjemme. Klaus |
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
De få gange jeg bruger iPad'en, hvor der ikke er wifi, så opretter jeg mobilt hotspot fra min smartphone. Det virker nemt og enkelt, så i mine øjne er det ikke prisen værd, at have LTE modellen af iPad.
Redigeret af bleed_blue - 12-November-2014 kl. 22:04 |
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tidligere har det været sådan at GPS kun var med i udgaven med mobilt netværk, men jeg ved ikke om det stadig er tilfældet.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
noxity
Bruger Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er stadig tilfældet.
Det er kun 4G modellen som har GPS, hvilket kan være meget nyttigt hvis man er typen som godt vil have et stort kort :) |
|
Beoplay V1, Beolab 14.4, Beoplay A9, ATV3
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |