recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad m. eller uden 4G
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad m. eller uden 4G

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mercu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mercu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad m. eller uden 4G
    Sendt: 12-November-2014 kl. 18:24
Er 4G de ekstra penge værd i en iPad air 2?

Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler
Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd
Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm
PS3 40gb FAT
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 18:59
Det kommer helt an på, hvordan du bruger den.

Hvis du som jeg næsten udelukkende bruger den indenfor hjemmets fire vægge er 4G ret ligegyldigt.

Jeg har selv købt en iPad Air 2, 64GB uden 4G og er meget tilfreds.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 19:05
Jeg har uden. Jeg bruger jeg et Huawei E5776 4G modem med et datadelingskort fra firmaet når vi er hjemme fra.
Ellers er det jo bare at slå internetdeling til på mobilen.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 20:41
Har brugt iPad i 2 år nu, og har altid brugt netværksdeling fra smartphone. Når jeg har været uden for dækning af wifi. Vil ikke selv mene det er pengene værd, med mindre du meget ofte er på farten.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 21:19
Jeg har mobildata på min iPad, bruger den både privat og erhvervsmæssigt. For mig ville den kun være det halve værd uden mobildata.

Jeg har den sjældent på trådløst netværk, ikke engang herhjemme.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 22:04
De få gange jeg bruger iPad'en, hvor der ikke er wifi, så opretter jeg mobilt hotspot fra min smartphone. Det virker nemt og enkelt, så i mine øjne er det ikke prisen værd, at have LTE modellen af iPad.

Redigeret af bleed_blue - 12-November-2014 kl. 22:04
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 22:21
Tidligere har det været sådan at GPS kun var med i udgaven med mobilt netværk, men jeg ved ikke om det stadig er tilfældet.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 09:50
Det er stadig tilfældet.

Det er kun 4G modellen som har GPS, hvilket kan være meget nyttigt hvis man er typen som godt vil have et stort kort :)

Beoplay V1, Beolab 14.4, Beoplay A9, ATV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu